Michelin Romania a trecut la platforma ERP Oracle

0
Publicat:
Ultima actualizare:

In 1998, grupul Michelin a luat decizia de a implementa pachetul Oracle Applications v 10.7 la nivelul intregului grup. Odata cu preluarea afacerii de la grupul Tofan, Michelin Romania a preluat si

In 1998, grupul Michelin a luat decizia de a implementa pachetul Oracle Applications v 10.7 la nivelul intregului grup. Odata cu preluarea afacerii de la grupul Tofan, Michelin Romania a preluat si sistemul informatic, care era dezvoltat de firma locala si a carei perioada de functionare inceta la data de 1 iulie 2002. Michelin avea nevoie de implementarea rapida a unui nou sistem informatic care sa inlocuiasca practic din mers vechiul sistem ISIS si sa asigure recuperarea datelor. Deoarece serverele sistemului sunt amplasate in Franta, pana la realizarea infrastructurii de comunicatii, consultantii de la Oracle Romania au participat la activitatile desfasurate la sediul central Michelin de la Clermont - Ferrand, realizand proiectul-pilot de implementare a pachetului Oracle Applications 11i in Romania. In paralel cu adoptarea platformei ERP Oracle la nivelul intregului grup, specialistii de la Oracle Romania impreuna cu cei francezi au reusit ca in scurt timp sa implementeze aplicatiile financiare absolut necesare pentru buna continuare a activitatii din Romania. In perioada urmatoare, se are in vedere consolidarea sistemului si instalarea altor aplicatii din suita de ebusiness Oracle. Datorita succesului obtinut in Romania, corporatia Michelin a luat decizia de a folosi acest model la migrarea intregului sistem ERP al grupului de la versiunea 10.7 la versiunea 11i. Acest proiect este spectaculos prin mai multe aspecte: caracterul critic al migrarii de la solutia locala la aplicatiile Oracle 11i; rapiditatea implementarii; metodologia aplicata, care a fost adoptata ca model de localizare atat pentru toate implementarile din tarile in care exista un sistem proprietar, cat si pentru cele in care se migreaza de la versiunea 10.7. "Datorita specificului legislatiei romanesti si faptului ca aceasta nu este implementata in pachetul standard, echipa specialistilor Oracle a fost nevoita sa dezvolte intr-un timp foarte scurt si aceste componente. In plus, corporatia Michelin are un specific aparte ce necesita aplicatii specifice de care a trebuit sa se tina cont in cadrul implementarii. Suntem mandri ca echipa Oracle impreuna cu specialistii nostri au reusit sa realizeze acest lucru intr-un timp record" a remarcat Jean-Yves Marron, general manager Michelin Romania.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite