FRF are un sponsor nou, alături de care naţionala de fotbal a obţinut ultima calificare la un turneu final major

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bergenbier a revenit alături de tricolori după 7 ani
Bergenbier a revenit alături de tricolori după 7 ani

Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu a anunţat că instituţia pe care o conduce a semnat un contract de sponsorizare cu o firmă producătoare de bere, de numele căreia se leagă ultima calificare a României la un turneul final.

Naţionala de fotbal a României va avea un sponsor nou începând din această primăvară. Tricolorii vor juca pe tricouri cu sigla "Bergenbier", un important producător de bere în România. Acest parteneriat se va întinde pe durata campaniilor de calificare la Euro 2016, dar şi CM 2018, din Rusia. FRF nu a dezvăluit cifrele acestui contract de sponsorizare, dar a preconizat, prin vocea preşedintelui Burleanu, că acest parteneriat va fi de bun augur pentru naţională, aşa cum s-a întâmplat în preliminariile pentru Euro 2008, când România a obţinut ultima calificare la un turneu final. 

"Sunt foarte onorat să anunţ reîntoarcerea acasă a unui prieten bun al fotbalului românesc. Este o dovadă a faptului că prieteniile adevărate nu ţin de frecvenţa întâlnirilor, ci de alte aspecte mult mai importante. Sunt convins că împreună vom realiza lucruri importante pentru fotbalul românesc. Tricoul galben reprezintă o adevărată campanie a federaţiei şi sper ca la următorul meci al naţionalei, să vedem, din nou, o mare de galben pe stadion. De astăzi, tricoul galben revine acasă, în spaţiul intim al fiecărui suporter. Sunt sigur că vom merge împreună la Euro 2016 şi apoi la Campionatul Mondial din 2018, pentru că împărtăşim valori şi principii comune, pentru că suntem dedicaţi victoriei.
Cu Bergenbier alături, „naţionala” a trăit momente de glorie şi a reuşit ultima calificare la un turneu final major, Euro 2008.
Aşadar… bun venit “acasă”, prieteni!", a precizat Răzvan Burleanu pe pagina sa de Facebook.

"Detaliile contractului sunt confidenţiale şi nu le pot dezvălui, însă tot ce pot spune este că acest parteneriat este avantajos de ambele părţi şi va susţine performanţa. Este vorba despre un suport extrem de consistent pentru fotbalul românesc. Atât timp cât ne-am asumat această reformă, sunt convins că putem deveni un garant al sustenabilităţii. Cum am mai spus, fără doar şi poate, acest parteneriat va susţine performanţa", a completat Răzvan Burleanu.

Lucian Ghinea, preşedintele Bergenbier, a declarat la rândul său: "Sperăm ca stadioanele să îmbrace din nou haina galbenă, iar suporterii să ne simtă aproape pe echipa naţională şi de ei. Vom susţine echipa naţională atât în preliminariile Euro 2016, cât şi în meciurile de calificare pentru Campionatul Mondial 2018 din Rusia".

Bergenbier este primul sponsor pe care FRF l-a adus alături de naţională de când Burleanu este preşedinte. În trecut, România a mai avut şi alţi sponsori mari, precum Adidas, City Insurrance, Ursus sau Timişoreana, care, odată cu expirarea contractelor, nu au mai dorit prelungirea din cauza rezultatelor slabe ale naţionalei.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite