Direcţia Permise anunţă prelungirea valabilităţii documentelor care expirau în perioada stării de urgenţă

Direcţia Permise anunţă prelungirea valabilităţii documentelor care expirau în perioada stării de urgenţă

Având în vedere starea de urgenţă Direcţia Permise a prelungit valabilitatea documentelor care expirau

Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor

Instituţia a specificat că se referă la permisele de conducere, autorizaţiile de circulaţie provizorie, precum şi dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare şi permiselor de conducere.

Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă - conform dispoziţiilor din Ordonanţa Militară nr. 3.

Aceste reguli se vor aplica şi documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare, examinare, preschimbare permis de conducere (certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată - fişa medicală, dosar şcolarizare) care vor expira pe perioada stării de urgenţă.

Se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă prin decretul preşedintelui României, Klaus Iohannis.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: