Articol publicitar

Cum să renunţăm la apă îmbuteliată la PET: alternative sustenabile, prietenoase cu mediul înconjurător

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Waterdrop

An de an, milioane de tone de plastic ajung în gropile de gunoi, sunt arse şi se infiltrează mai apoi în mediul înconjurător. Studiile arată că peste 8 milioane de tone de plastic se scurg în ocean anual, iar acest număr creşte într-un ritm mult mai alert decât capacitatea societăţii de a recicla.

Potrivit Comisiei Europene, accesul la apă de calitate mai bună la robinet ar putea reduce consumul de apă îmbuteliată cu 17% la nivelul Uniunii Europene. Waterdrop CEE, startup-ul care îşi propune să încurajeze oamenii să consume mai multă apă şi să adopte obiceiuri mai sustenabile, vine cu alternative viabile la PET-uri, aşa cum sunt şi sticlele din oţel inoxidabil cu pereţi dubli ce vor păstra apa rece până la 24 de ore, sau cele din sticlă borosilicată ultrarezistentă, rezistente la căldură şi zgârieturi.

La Waterdrop facem tot posibilul să creăm produse şi servicii care să-i ajute pe oameni să fie la rândul lor responsabili faţă de me­diu şi societatea în care trăiesc. Pe lângă producţia durabilă, acordăm o atenţie deosebită şi reciclării, lucru dovedit prin parteneriatul pe care îl avem pe termen lung cu Plastic Bank, o întreprindere care construieşte ecosisteme de reciclare pentru a combate nivelul de poluare al oceanelor”, a declarat Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.

Până în 2050, oceanele vor conţine mai mult plastic decât peşte

Între 5 şi 13 milioane de tone de plastic ajunse în oceanele lumii în fiecare an sunt ingerate de vieţuitoarele marine, iar până în 2050 se preconizează că acestea vor conţine o cantitate mai mare de plastic decât de peşti sau alte organisme vii. Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în prezent, PET-ul a ajuns să aibă un procent covârşitor de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale.

O primă alegere uşor de adoptat de către orice consumator care îşi doreşte să reducă impactul negativ asupra naturii, este să nu mai cumpere zilnic PET-uri şi să bea apă filtrată direct acasă, înlăturând, astfel, impurităţile existente în apa de la robinet şi reducând riscul de a consuma apă care conţine clor, metale grele, reziduuri de medicamente sau microplastic. 

Apa poate fi apoi depozitată în recipientele reutilizabile, precum sunt cele de la Waterdrop, perfecte atât pentru acasă, cât şi pentru birou.

Waterdrop

În plus, astfel de recipiente asigură transportul apei potabile într-un mod igienic şi facil, fiind alternative mai sănătoase pentru organismul uman şi mai sigure pentru mediul înconjurător. În funcţie de preferinţele personale, acestea se găsesc într-o gamă variată de culori şi dimensiuni (între 400 ml şi un litru), şi sunt prevăzute cu un capac din oţel inoxidabil, ce se închide etanş pentru a evita vărsarea conţinutului în timpul transportului. De asemenea, sticlele sunt potrivite şi pentru cei care au un stil de viaţă mai alert sau practică regulat activităţi sportive, fiind uşor de  transportat cu ajutorul husei protectoare din neopren.

Credem cu tărie că într-o economie circulară, toate produsele ar trebui utilizate cât mai mult timp şi reutilizate pe cât posibil atunci când ajung la sfârşitul duratei de viaţă. Din acest motiv, am ales să producem sticle de înaltă calitate, cu un design atractiv, pentru a încuraja consumatorii să adopte obiceiuri mai sustenabile şi să reducă pe cât posibil utilizarea plasticului de unică folosinţă”, mai spune Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.

Nu în ultimul rând, noile categorii de consumatori, precum membrii Generaţiei Z, care abia încep să îşi definească puterea de cumpărare, arată un interes crescut faţă de protejarea planetei şi tind să fie tot mai atente la brandurile cu care aleg să se asocieze, iar nevoia lor de a căuta alternative care sunt mai prietenoase cu mediul înconjurător şi de a descoperi sisteme de reciclare eficiente devine tot mai accentuată, conform unui studiu realizat în 2021 de Insights PulseZ. Astfel, tinerele generaţii setează noi direcţii în ceea ce priveşte strategia companiilor de a se adapta treptat noului context de piaţă.

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray şi Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viaţă mai sănătoasă, longevivă şi sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoaşterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creştere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 pieţe, 11 pieţe din Europa (Germania, Austria, UK, Franţa, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) şi SUA, Waterdrop deserveşte peste 1 milion de clienţi la nivel global.

Compania se angajează să manipuleze cu atenţie materia primă de bază, apa, şi să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluţiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje şi CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcţionalitate şi design la cele mai înalte standarde de calitate şi estetică. Datorită calităţii ingredientelor şi designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viaţa de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viaţă echilibrat.

Waterdrop
Citește mai multe despre: pet
Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite