Poţi reuşi chiar şi în criză! (P)

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Singura marcă ce depăşeşte Ford în piaţa ieşeană rămâne cea autohtonă, Dacia.
Singura marcă ce depăşeşte Ford în piaţa ieşeană rămâne cea autohtonă, Dacia.

Respectând clientul, chiar dacă piaţa auto locală a scăzut cu aproximativ 10% faţă de anul trecut, ATI Motors Holding a reuşit să aducă Ford pe locul I al mărcilor de import la Iaşi.

• Ford a devenit astfel cea mai vândută marcă de import după primul trimestru din 2012. Cu 13 autoturisme vândute şi 19 autovehicule comerciale, totalizând un număr de 32 unităţi, Ford conduce în topul mărcilor de import.

• Singura marcă ce depăşeşte Ford în piaţa ieşeană rămâne cea autohtonă, Dacia.

Iaşi, 18 aprilie 2012

La nivel naţional, în primul trimestru, înmatriculările de maşini noi au avansat cu 44%, spre 14.000 de unităţi. Dacia are un sfert din piaţă, urmată la ceva distanţă de Volkswagen şi Ford, conform celor mai recente date ale Poliţiei.

Martie a fost o lună în care s-au înscris 12.000 de maşini SH, ceea ce a dus totalul pe trei luni la peste 35.000 de unităţi, mărcile Volkswagen, Opel şi Ford contribuind cu jumătate din total.

În primele trei luni s-au înmatriculat 13.965 de maşini noi în ţară în comparaţie cu 17.366 vândute anul trecut. Dacia are circa un sfert din piaţă, cu 3.350 de unităţi, în timp ce Volkswagen şi Ford au vândut fiecare câte 1.500 de unităţi. Skoda a depăşit 1.300 de unităţi, iar patru mărci au depăşit pragul de 500: Renault, BMW, Opel şi Hyundai.

În Iaşi s-au vândut în primul trimestru 367 de autoturisme şi autoutilitare, cu 40 mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Piaţa ieşeană nu respectă trendul national, scăderea cu aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut demonstrând că Iaşul nu şi-a revenit încă din punct de vedere economic.

Topul mărcilor de import, pe plan local, conform raportului APIA, se prezintă în felul următor: (I) Ford cu 32 unităţi vândute, (II) Renault cu 31 şi (III) Volkswagen cu 30 unităţi vândute.

În ceea ce priveşte cota de piaţă din totalul vânzărilor de pe piaţa locală în acest început de an, situaţia este următoarea: cea mai mare cotă de piaţă o are producătorul autohton Dacia, 18,26%, urmat de Ford cu 8,72% si Renault cu 8,45%.

În 2010, când vechiul dealer Ford şi-a închis porţile la Iaşi, marca Ford avea o cotă de piaţă de 4,45%. Acum, la mai puţin de un an de la redeschidere, reprezentată de dealerul ATI Motors Holding, Ford atinge o cotă de piaţă dublă - 8,72%.

Marius Manolache - Director General ATI Motors Holding: „Ieşenii au fost obişnuiţi cu faptul că noi oferim servicii de calitate, la preţurile recomandate de importator, afişând o totală transparenţă. Le mulţumim pentru încrederea acordată şi pentru cele peste 300 de comenzi pe care le avem deja, reprezentând maşini ce vor fi livrate în cursul acestui an. Am promis încă de la deschidere că vom aduce Ford în Iasi acolo unde îi este locul - primul în topul mărcilor de import.

Gama de autovehicule a fost imbunătăţită şi au fost făcute multe schimbări tehnologice în ultima perioadă. Cele mai importante modele vor fi echipate începând din acest an cu motorizari mici dar extrem de performante (1,0 l - 125 CP, 1,6 l - 180 CP). Acest lucru vine în avantajul clientului implicând taxe şi costuri de asigurare reduse.

Motorul EcoBoost de 1,0 litri şi 100 CP are un consum de combustibil de top în clasa sa, de 4,8l/100km (58 mpg) şi emisii CO2 de 109g/km şi echipează în prezent modelul Focus, iar din vara lui 2012 acest motor va fi produs şi la uzina de la Craiova împreună cu noul model B-MAX.
Pe langă toate aceste avantaje, cred că cel mai important lucru este acela că ieşenii au încredere în serviciile de service pe care le oferim, acest lucru constituind un argument important în luarea deciziei de cumpărare."

Compania ATI Motors a comercializat marca Honda înainte de a semna angajamentul cu Ford, având o tradiţie de 7 ani în piaţa auto ieşeană. Parteneriatul cu cei de la Honda s-a întrerupt din cauza faptului că importatorul nu avea o strategie pe termen lung pentru România iar gama de motorizări nu s-a adaptat situaţiei economice actuale, ei ramânând unul dintre producătorii cu cele mai mari capacităţi cilindrice din piaţă, fără a da clientului mai multe opţiuni.

Ford câştigă teren de la o zi la alta datorită schimbărilor majore aduse în gama de autovehicule comercializate. Motorul EcoBoost de 1,0 litri ilustrează cât de mult Ford şi întreaga industrie auto au reuşit să îmbunătăţească în mod continuu motorul cu ardere internă, o tehnologie utilizată de peste un secol. În zona de autovehicule comerciale un mare avantaj îl are modelul Transit, al cărui interval de revizii este de 50.000 km, acest lucru demonstrând cât de fiabilă este maşina.

În ceea ce priveşte doar segmentul autoturismelor, în Iaşi, topul celor mai vândute mărci este format din: Dacia cu 59 unităţi, Hyundai cu 28 unităţi şi Toyota care a vândut 23 de autoturisme.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite