Ce să nu mănânci de Crăciun pentru a nu te îngrăşa şi alimentele care elimină toxinele

Ce să nu mănânci de Crăciun pentru a nu te îngrăşa şi alimentele care elimină toxinele

Kinga Sebestyen, cea care a făcut fenomenul Kangoo Jumps renumit în România şi peste hotare, oferă sfaturi în ceea ce priveşte meniul de sărbători şi dezvăluie ce alimente trebuie eliminate, pentru a nu avea probleme de sănătate ori cu greutatea după sărbătorile de iarnă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Meniul de Crăciun poate fi uşor şi sănătos în acelaşi timp dacă suntem atenţi la ce preparate includem şi, mai ales, pe care le excludem, astfel încât să nu aibă efecte nedorite asupra sănătăţii şi siluetei. 
 
Organismul este agresat în perioada Sărbătorilor de Iarnă din pricina meselor foarte bogate în grăsimi şi zahăr, în special în situaţia în care până atunci a fost ţinut post. 
 
„Este foarte simplu să te bucuri de atmosfera de sărbători fără a-ţi agresa organismul. Crăciunul nu înseamnă să mâncăm până nu mai putem, în special alimente cu grăsimi, zahăr şi mulţi conservanţi, pe care le găsim în magazine. Aveţi grijă de sistemul vostru digestiv, de colesterol şi de siluetă. Stratul de grăsime se depune repede şi se elimină greu apoi“, spune Kinga.
 
Kinga Sebestyen dezvăluie că este de ajuns să eliminăm din meniul de Crăciun aceste preparate:
 
„Scoateţi din meniul de Crăciun aceste preparate: ketchup, maioneză, cârnaţi, crenvurşti, şunca, mezelurile, pizza, îngheţata, prăjiturile din făină albă cu creme, dressingurile pentru salată. Dacă vă este poftă de aceste alimente, măcar gustaţi din ele, consumaţi în cantităţi mici, apoi echilibraţi cu alimente care ard caloriile sau care sunt benefice pentru eliminarea toxinelor. Acestea sunt: ananasul, grapefruit, rodie, scorţişoară, ardei iute, mere, ceai verde, quinoa“. 
 
De asemenea, Kinga recomandă: „Chiar dacă staţi acasă ori sunteţi în vacanţă, faceţi măcar 10 minute de mişcare zilnic. Este important să nu dăm ocazia organismului să îşi încetinească şi mai mult metabolismul. Mai bine să îl menţinem activ cât de cât decât să avem o perioadă lungă de sedentarism şi apoi să ne chinuim la sală ori cu diete stricte“.   
 
În luna ianuarie, Kinga Sebestyen şi antrenorii de Kangoo Jumps, pe care i-a acreditat în ultimii 10 ani, vor da startul unui nou concurs de slăbit Fat Burning prin care cei care se înscriu pot da jos chiar şi 30 de kilograme în câteva luni, prin programe pe ghete rebound, alături de diete uşoare, personalizate.
 
Kinga Sebestyen
citeste totul despre: