Audienţe: TVR 1, cifre bune cu „Vedeta populară“. Cine a câştigat lupta pe intersecţia „iUmor“ cu „Fort Boyard“

Audienţe: TVR 1, cifre bune cu „Vedeta populară“. Cine a câştigat lupta pe intersecţia „iUmor“ cu „Fort Boyard“

„Vedeta populară“ a ridicat ştacheta pentru TVR, însă „iUmor“ şi „Fort Boyard“ au fost lideri de audienţă pe intervalele lor

Talent show-ul „Vedeta populară“, care a început duminica aceasta, la TVR 1, a plasat televiziunea publică în top 5, la nivel naţional, ca număr de telespectatori. Liderul de audienţă pe acelaşi interval orar a fost, însă, Antena 1, cu show-ul „iUmor“. „Fort Boyard“, de la Pro TV, a fost lider de audienţă pe intervalul său şi a pierdut publicul comercial pe intersecţia cu „iUmor“.

Antena 1 a condus audienţele, duminică seara, pe intervalul „iUmor“, emisiune care a început la 21.00 şi s-a încheiat la 23.00, arată Pagina de Media.
 
Pe acelaşi interval, a avut premiera şi emisiunea „Vedeta populară“, prezentată de Iuliana Tudor, care s-a clasat pe locul 5 în audienţe, la nivel naţional, cu aproximativ 500.000 de telespectatori, şi pe locul al 6-lea la oraşe, cu 270.000 de persoane, media pe minut. TVR 1 n-a reuşit să intre în top 10 pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, însă a reuşit TVR 2, care a avut un film românesc, „Revanşa“, regizat de Sergiu Nicolaescu.
 
La nivel naţional, Antena 1 a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, urmat de Pro TV, cu 1 milion de persoane. La oraşe, Antena 1 a condus cu 670.000 de telespectatori, la o diferenţă de 30.000 de persoane faţă de Pro TV. Pe publicul comercial, „iUmor“ a avut 430.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut 360.000.
 

Cum au stat audienţele pe intervalul „Fort Boyard“

„Fort Boyard“, de la Pro TV, a fost lider pe intervalul său, 20.30 - 22.00, însă pe intersecţia cu iUmor (21.00-22.00), a avut prima poziţie doar la oraşe şi la nivel naţional, arată într-un alt articol Pagina de Media.
 
Intervalul Fort Boyard. Pro TV a avut o medie de aproape 1,3 milioane de persoane, în medie, în fiecare minut de difuzare. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau aproape 1,1 milioane de persoane, media. Prima TV a fost a treia televiziune cu reality-show-ul „Schimb de mame“. 
 
La oraşe, Pro TV a avut 790.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 640.000. Pe publicul comercial, Pro TV şi Antena 1 au avut cifre apropiate: 424.000 (Pro TV) şi 404.000 (Antena 1).
 
Intersecţia Fort Boyard - iUmor: Pro TV a fost lider doar la oraşe şi la nivel naţional pe intervalul în care s-a intersectat cu emisiunea de pe Antena 1. La nivel naţional, „Fort Boyard“ a avut 1,2 milioane de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 1,1 milioane. Pe target-ul comercial, Antena 1 a preluat conducerea cu 436.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut 428.000.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: