Transregio Chindia (Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia), şanse uriaşe de a primi finanţare şi de a fi reabilitat

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Proiectul Trans-Regio A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia este stabilit la un cost estimat de 103,73 milioane de euro şi are o lungime de aproximativ 131 de kilometri

Transregio Chindia A1 (Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia) a primit cel mai mare punctaj în forma aprobată a Master Planului General de Transport al României. Proiectul Trans-Regio A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia este stabilit la un cost estimat de 103,73 milioane de euro şi are o lungime de aproximativ 131 de kilometri.

"Am analizat conţinutul Master Planului General de Transport al României aprobat pe 14 septembrie a.c. şi am constatat cu satisfacţie că eforturile depuse de-a lungul timpului pentru a conştientiza factorii de decizie din Mininisterul Transporturilor nu au fost în zadar. Se confirmă justeţea solicitării dâmboviţenilor prin faptul că aceste tronsoane au fost comasate într-un singur proiect de drum de tip transregio, intitulat Chindia A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia, întrunind un punctaj maxim în categoria sa, respectiv 4.20, devansând astfel alte 22 de drumuri transregio, precum Piteşti - Rm. Valcea – Racoviţa, Brăila - Slobozia - Călăraşi – Chiciu, Constanţa - Vama Veche, Iaşi - Vaslui – Bacău, Braşov - Sighişoara - Tg, Mureş, Arad – Oradea sau Oradea - Satu Mare", precizează deputatul PSD, Ionuţ Săvoiu.

De precizat este faptul că alături de lărgirea la 4 benzi a tronsoanelor DN 7 Titu – Bâldana, DN71 Bâldana – Târgovişte, regăsim tronsonul nou A1 Titu cu profil cu 4 benzi şi modernizarea sectorului de drum Târgovişte – Sinaia, toate acestea având asigurată astfel finanţare în perioada 2014-2020. 

"Pe de altă parte sunt total dezamăgit că centurile ocolitoare ale Oraşului Găeşti şi Municipiului Târgovişte nu le regăsim în lista de variante ocolitoare, fiind incluse în proiectul de drum expres Găeşti - Târgovişte - Ploieşti - Buzău - Brăila cu orizont de realizare în perioada 2021 – 2023. Cred cu tarie că cele două variante ocolitoare merită decalate ca termen de realizare, chiar şi cu un profil restrâns la 2 benzi, aşa cum am solicitat prin ultima întrebare adresată în luna iunie a acestui an Ministrului Transporturilor", a mai precizat Săvoiu.

Mai multe pentru tine:
Nu i-a citit niciodată fiicei „Cenușăreasa”, iar acum a interzis complet internetul în casă!
Ce nu s-a văzut la sfințirea Catedralei! Becali a pupat mătăniile, Băsescu a pupat blondele
Artistul internațional care nu și-a mai văzut de trei ani copilul diagnosticat cu autism, născut din relația cu o româncă. Dezvăluiri uluitoare despre ultima lor întâlnire! „Copilul striga la ușă disperat: Tati, tati!”
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Premierul Ilie Bolojan, vizită la un producător român din industria alimentară. „Ei sunt coloana vertebrală a economiei româneşti!”
Câți ani de închisoare riscă Artanu, pentru agresiune sexuală?! Îndemnul avocatei Dalina Terzi pentru victimă: „Fetelor le e rușine, cedează psihic”
Legenda Grasei de Cotnari: Vița nobilă a Moldovei, un dar de la Matia Corvinul
Mama măsura XS, fiicele cu siluete... lumești. Regina Letizia, superbă, dar îngrijorător de slabă la Premiile Prințesa de Asturia
Liberalii și-au ales candidatul pentru Primăria Capitalei, după o ședință tensionată
Mesajele Vasilicăi Enache, avocata decedată în explozia din Rahova, analizate de criminalist: „În acel bloc era o bombă cu ceas”