Promovarea agresivă a turismului balnear, cultural, monahal şi de aventură a adus mai mulţi turişti în Vâlcea

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Turismul valcean a fost promovat mai agresiv prin targurile nationale si regionale

Unul dintre cele mai ai mari proiecte de promovare a turismului, care a costat 616.750 lei, s-a încheiat luna aceasta aducând în judeţ cu 25 % mai mulţi turişti români şi cu 10 % mai mulţi turişti străini.

Din luna septembrie 2009 şi până în luna decembrie 2011, în judeţul Vâlcea a fost promovat unul dintre cele mai mari proiecte de promovare turistică, fapt ce a dus la creşterea numărului de turişti români şi străini care vizitează zona. „Prin proiectul «Promovarea potenţialului turistic al judeţului Vâlcea» s-a înregistrat o creştere estimativă a numărului de turişti români cu 25 la sută şi de 10 la sută de turişti străini, iar numărul acestora este în continuă creştere", a spus Ion Stanciu, consilierul preşedintelului Consiliului Judeţean Vâlcea. Proiectul şi-a propus ca Vâlcea să îşi îmbunătăţească imaginea turistică, fiind promovat mult mai agresiv turismul balnear, cultural, monahal, de agrement sau de aventură. Implemetat de Unitatea Administrativ-Teritorială Vâlcea prin Consiliul Judeţean Vâlcea, proiectul a costat 616.750 lei şi a urmărit, pe ansamblu, ca România să devină o ţară mult mai atractivă din punct de vedere turistic. Au fost realizate materiale de promovare cu care s-a participat la 21 de târguri de turism, naţionale, regionale şi locale, au fost editate2.000 de ghiduri turistice, 1.500 de albume de prezentare, pliante, mape, hărţi turistice, CD-uri şi DV-uri, a fost realizat un film turistic de prezentare şi a fost creat un site cu profil turistic - www.valcea-infoturism.ro Standurile Consiliului Judeţean au făcut cunoscute staţiunile balneare din judeţ, parcurile naţionale, rezervaţiile naturale, siturile Natura 2ooo, lăcaşuri de cult, conace, case memoriale, obiceiuri, tradiţii şi produse tradiţionale.