Heineken pentru comunităţi a desemnat la Constanţa proiectele câştigătoare/ Vezi care sunt acestea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectul de testare pentru boli infecţioase şi cel de păstrare a identităţii neamului prin obiceiuri au primit punctajul mazim. Organizaţiile neguvernamentale care le-au propus vor primi câte 63.000 de lei


În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi“, juriul a desemnat câştigătorii.

Fundaţia Baylor Marea-Neagră cu proiectul – Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa şi Fundaţia Fantasio Constanţa cu proiectul – Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri sunt câştigătorii concursului.
Cele două granturi acordate sunt în valoare  63.000 lei fiecare.

La nivelul oraşului Constanţa, în cadrul programului Heineken pentru Comunităţi s-au înscris 11 proiecte din partea a 11 organizaţii nonguvernamentale cu sediul în oraşul Constanţa. În ceea ce priveşte proiectele înscrise, 9 din 11 sunt mixte de tipul social combinat cu mediu, cultură sau turism, un proiect este exclusiv de mediu, iar unul exclusiv pe dezvoltare comunitară.