FOTO Campanie umanitară în Apuseni: 11 porci cumpăraţi din donaţii, împărţiţi la peste 100 de familii din Abrud

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O mână de oameni inimoşi din zona oraşului Abrud, judeţul Alba, o parte plecaţi în străinătate, a organizat pentru a patra oară consecutiv o campanie umanitară cu totul deosebită. Acţiunea ”Întinde o mână de ajutor” înseamnă 11 porci cumpăraţi din donaţii de peste 11.000 de lei şi mai mult de 100 de familii nevoiaşe ajutate în preajma sărbătorilor de iarnă.

”Sufletul” campaniei care durează de patru ani este Claudiu Burde, un întreprinzător din Abrud. În câteva zile, printr-o acţiune mediatizată pe facebook, acesta a reuşit să adune suma de 11.355 de lei de la 65 de persoane. Greutatea totală a porcilor vii a fost de 1.083 kilograme. Aceştia au fost cumpăraţi de la persoane din Abrud, dând astfel o valoare şi mai mare acţiunii. 

Porcii au fost tranşaţi joi pentru ca în cursul zilei de vineri, 19 decembrie 2014, să fie realizate pachetele cu donaţii. Acestea vor ajunge la peste 100 de familii din Abrud cu probleme sociale în cursul zilei de sâmbătă 20 decembrie 2014. 

”În decembrie 2011 am lansat o propunere prin care, fără implicaţii politice sau orice alte organizaţii, să ajutăm oamenii nevoiaşi... o acţiune prin care am reuşit să facem că Sfânta sărbătoare a Crăciunului să vină şi în casele altora care poate nu au avut şansă noastră. Astfel, a donat şi s-a implicat prin muncă , fiecare cât a putut, reuşind să facem fericite 125 de familii în 2013, 121 de familii în 2012, 161 de familii, în 2011. În seara de Crăciun, aşezîndu-ne la masă, sufletul fiecăruia dintre noi a fost mai împăcat, ştiind că prin donaţiile, bunăvoinţa şi muncă voluntară a celor implicaţi, zeci de familii au putut simţi bucuria Crăciunului”, afirmă Claudiu Burde pe facebook, pe pagina creată special pentru campania ”Întinde o mână de ajutor”.

Distribuirea pachetelor se face la fel că anul trecut atât prin ridicare personală pe baza de buletin cât şi prin voluntari, conform listelor aflate în baza de date a ONG Sf. Nicolae din Abrud. ”Pe listele existente, cei implicaţi în această acţiune, se pot adaugă orice persoană îndreptăţită să primească pachete dacă persoană nu se regăseşte în baza de date a acestui ONG”, mai afirmă iniţiatorul campaniei. Prioritare sunt familiile cu mulţi copii şi persoanele în vârstă fără venituri.

Alba Iulia şi-a dublat numărul de turişti în ultimii cinci ani după investiţii de 150 milioane de euro din fonduri europene

Daimler continuă şi în 2015 investiţiile în Alba: două hale de producţie vor fi inaugurate la Cugir