Ultimul gigant apărut pe piaţa modei online: eMAG vinde haine

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulian Stanciu se extinde şi în domeniul modei FOTO David Muntean

eMAG continuă strategia de dezvoltare şi oferă deja peste 14.000 de articole vestimentare şi accesorii în noua categorie Fashion. În sezonul următor, gama va fi extinsă la 25.000 de articole. Categoria a apărut pe site de săptămâna trecută.

În primul an de la lansare, eMAG Fashion îşi propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.

În categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, şi branduri internaţionale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selecţia de branduri, eMAG Fashion acoperă toate tipurile de vestimentaţie şi accesorii de zi cu zi, de la office şi elegant, la casual şi relaxat. eMAG va extinde constant şi în ritm alert oferta de branduri listate.

„Strategia categoriei urmăreşte conceptul de Fresh Fashion, al cărui public îşi doreşte să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în linişte, de acasă sau de la birou şi să economisească timp şi bani comandând online”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG. 

Odată cu introducerea Fashion, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE,  sub care va oferi clienţilor săi mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte în tendinţe. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel încât fiecare client va găsi cel puţin un stil care să i se potrivească.

„Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, "Şcoala de talente Fashion", în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune  Iulian Stanciu.

Pentru a oferi o experienţă de cumpărare lipsită de griji, clienţii categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 şi serviciul de retur în 30 zile. Toţi clienţii vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cât de des ar trebui să faci sex, de fapt. Ce „omoară” intimitatea în dormitor
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Archie și Lilibet, alături de părinții lor într-o imagine inedită de familie! Prințul Harry și Meghan Markle dau o veste mare
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor