Artiştii contrează BitTorrent: Decât să daţi banii pe panouri, mai bine ne-aţi plăti pentru conţinutul nostru
0Mai mulţi artişti furioşi au lansat o campanie de atac asupra BitTorrent. Ei sunt nemulţumiţi de faptul că BitTorrent a dat banii pe o campanie de informare foarte scumpă şi nu le plătesc drepturile de autor şi încurajează pirateria.
BitTorrent a montat în Statele Unite ale Americii mai multe bannere care iniţial spuneau că "Datele voastre trebuie să ne aparţină", iar după o săptămână au fost modificate, cu adevăratul slogan. În plus, au fost semnate cu logo-ul BitTorrent.
Cu toate acestea, nu toţi au fost mulţumiţi de campania BitTorrent, care vrea să-i facă pe oameni să-şi amintească de drepturile lor pe internet. Mai mulţi artişti anonimi au lansat o campanie online şi au pus bannere pe Rolling Stone, Drudge Report, Mashable, GrooveShark şi MediaFire.
Mesajele sunt dure: „În loc să plătim artiştii, cheltuim bani pe bannere“ sau „Tot conţinutul vostru ne aparţine“. Sub bannere este semnătura ironică „Bit Torrent“.
Bannerele duc către un site numic „Right the Music“, care prezintă dezavantajele pirateriei şi ce efect are aceasta asupra industriei muzicale.