Ghidurile de cucerit bărbaţii au fost printre cele mai vândute la Târgul Gaudeamus

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ilustraţia de pe coperta cărţii "Cum să cucereşti un bărbat pe e-mail, messenger şi Facebook" de Dan Rădoiu FOTO: Editura Nemira

La Târgul de Carte Gaudeamus 2012, alături de cărţile de bucătărie, titluri comerciale precum „Cum să cucereşti un bărbat pe e-mail, messenger şi Facebook”, de Dan Rădoiu, sau „Confidenţele unei fete de oraş”, de Claudia Voicu, s-au situat printre primele locuri în topul vânzărilor  editurilor Nemira, respectiv, Paralela 45.

Volumul Editurii Nemira, „Cum să cucereşti un bărbat pe pe e-mail, messenger si Facebook", de Dan Rădoiu, a ieşit pe locul trei în urma bilanţului vânzărilor de la sfârşitul Târgului Gaudeamus (21-25 noiembrie, Pavilionul Central, Romexpo).  Din acelaşi gen, cartea Claudiei Voicu, „Confidenţele unei fete de oraş”, de la Editura Paralela 45, a fost a doua cea mai vândută carte a editurii Paralela 45. 

O fată de oraş cu probleme existenţiale

Volumul Claudiei Voicu spune povestea Laurei, o femeie trecută cu puţin peste 30 de ani, care nu reuşeşte să-şi găsească jumătatea şi resimte acut presiunea ceasului biologic. În căutarea partenerului, Laura trece deopotrivă prin experienţe triste şi comice, însă din fiecare relaţie învaţă câte ceva.

Cartea diferă de altele din acelaşi gen literar pentru că surprinde culoarea şi umorul local tipice. Spre deosebire de cărţile americane şi britanice, „Confidenţele unei fete de oraş” oferă cititoarelor repere sociale şi culturale usor de recunoscut.

Scrisă într-un registru accesibil şi digerabil, într-un stil personal convingător, cartea aduce în atenţia cititoarelor problemele comune tuturor şi destul de serioase.

Un manual practic de persuasiune

Cât despre volumul care le învaţă pe reprezentantele sexului frumos „cum să cucerească un bărbat pe e-mail, messenger şi Facebook”, a lui Dan Rădoiu, autorul pune în evidenţă, printr-un limbaj viu, dinamic şi cât se poate de actual, principii ale persuasiunii şi ale comunicării eficiente. Mai mult decât un ghid de flirt online, cartea este animată de povestea romantică dintre Eva şi Alexandru, care dezvăluie un număr mare de situaţii frecvent întâlnite în lumea reală. Cartea lui Dan Rădoiu promite să fie un „manual practic de persuasiune”.