Plătiţi cu iubire: îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată în cadrul lanţului de magazine McDonald's din SUA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ca parte a unei oferte promoţionale din 2 februarie şi până de Sfântul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afecţiunii ca mijloc de plată. FOTO Arhiva Adevărul

Grupul McDonald's a anunţat că va accepta îmbrăţişările şi alte forme de exprimare a afecţiunii drept mijloc de plată pentru produsele cumpărate din magazinele sale din Statele Unite ale Americii.

Ca parte a unei oferte promoţionale din 2 februarie şi până de Sfântul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afecţiunii ca mijloc de plată, informează huffingtonpost.com. Câştigătorii vor fi selectaţi la întâmplare, în anumite momente şi în anumite magazine ale grupului care vor fi anunţate din timp. De asemenea, fiecare câştigător va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care îi va arăta acestuia felul în care trebuie să interpreteze "o exprimare întâmplătoare a iubirii".

Grupul american va lansa campania "Pay with Lovin'" ("Plătiţi cu iubire") printr-o reclamă ce va fi difuzată duminică seară la gala Super Bowl.

Reclama, care a fost deja difuzată vineri pe site-ul YouTube, prezintă mai mulţi casieri din magazinele McDonald's luându-i prin surprindere pe diverşi clienţi, în momentul în care, în loc să anunţe suma pe care acele persoane trebuiau să o achite, le-au cerut să efectueze un număr de dans, să îşi îmbrăţişeze însoţitorii sau să telefoneze mamelor lor pentru a le spune că le iubesc.

Terri Hickey, purtătoare de cuvânt a companiei McDonald's, spune că grupul american se aşteaptă ca aproximativ 1 milion de clienţi să beneficieze de această ofertă insolită. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite în primele două zile ale campaniei.

Oferta promoţională are loc într-o perioadă destul de agitată pentru McDonald's, al cărui director executiv a părăsit brusc grupul în această săptămână, din cauza vânzărilor slabe ale companiei.

Reclamele difuzate în timpul galei Super Bowl, care costă 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vânzările. Un studiu dat publicităţii în luna ianuarie, realizat de mai mulţi cercetători de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii şi de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidenţiat faptul că rata de rentabilitate a investiţiei făcute de companiile de publicitate poate ajunge în această perioadă până la 258 %.

Mai multe pentru tine:
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Crima pasională din Ploiești. Viața medicului Roxana Călin după ce a ucis-o pe soția amantului. S-a recăsătorit cu un bărbat din domeniul juridic și călătorește de la Monaco în toată lumea
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Felicitarea regală a anului: Familia Princiară din Monaco strălucește în atmosfera de Crăciun
Horoscop marți, 9 decembrie. Racii au discuții aprinse în cuplu, iar Peștii vor să fie remarcați la locul de muncă
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Descoperire fantastică. Organul care produce aproape toată serotonina din corp. Nu e creierul. Din cauza asta ne îmbolnăvim de anxietate și depresie