FRF şi Gillette continuă proiectul "Performanţa are viitor". 11 tineri fotbalişti se vor pregăti la Barcelona

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Federaţia Română de Fotbal şi Gillette au lansat al doilea sezon al proiectului de scouting în mediul rural, cu Barcelona ca destinaţie finală.

Scouterii FRF vor organiza preselecţii pentru tinerii fotbalişti cu vârste cuprinse între 10 şi 14 ani în 6 localităţi din România
Cei mai buni 11 jucători vor parcurge un stagiu de pregătire la Centrul Naţional de Fotbal de la Mogoşoaia şi vor călătorii în Spania pentru un antrenament la FC Barcelona Escola
Sezonul trecut (2016 - 2017), peste 1.600 de jucători au participat la preselecţiile organizate de Gilette şi Federaţia Română de Fotbal
Faimoasa bază de pregătire a FC Barcelona, Ciutat Esportiva Joan Gamper, este destinaţia finală a celui de-al doilea sezon al "Performanţa are viitor", proiect reconfirmat ]n cadrul unei conferinţe de presă susţinută la sediul Federaţiei Române de Fotbal de Răzvan Burleanu, Preşedintele Federaţiai Române de Fotbal, şi Radu Dobrescu, Brand Manager Shave Care (Gillette) South-East Europe.

Scouterii FRF coordonaţi de legende ale fotbalului românesc precum Ion Geolgău, Miodrag Belodedici şi Ion Vlădoiu vor călători în mai multe regiuni ale României pentru preselecţii destinate tinerilor fotbalişti cu vârste cuprinse între 10 şi 14 ani. Pentru al doilea sezon al proiectului numărul de preselecţii a fost suplimentat, urmând să fie organizate şase trialuri, însă destinaţia rămâne aceeaşi. Cei mai buni 11 jucători descoperiţi în perioada august 2017 – aprilie 2018 vor avea ocazia să se antreneze la Centrul Naţional de Fotbal din Mogoşoaia şi să trăiască în luna mai „experienţa Barcelona”. Aceştia vor beneficia de o sesiune de pregătire cu un antrenor al FC Barcelona Escola şi vor urmări un meci de-al FC Barcelona pe cel mai mare stadion de fotbal din Europa, Nou Camp.

Proiectul anunţat astăzi vine după ce primul sezon al Performanţa are Viitor a atras peste 1.600 de tineri fotbalişti la preselecţiile organizate de scouterii FRF în perioada august 2016 – aprilie 2017. Cei mai buni 11 jucători s-au antrenat în luna mai a acestui an la Ciutat Esportiva Joan Gamper, baza de pregătire a FC Barcelona, partener global Gillette.    

”Suntem bucuroşi să anunţăm astăzi extinderea parteneriatului cu Gillette, după un prim sezon fantastic al proiectului Performanţa are Viitor. Felul în care am fost primiţi în comunităţile în care am organizat preselecţii ne-a încurajat să suplimentăm numărul trialurilor până la şase, oferind astfel mai multor tineri jucători şansa de a fi evaluaţi de scouterii FRF. De asemenea, ne bucurăm să vedem că unii dintre cei 11 câştigători din sezonul trecut sunt deja în atenţia cluburilor profesioniste şi a selecţionerilor naţionalelor de juniori”, a declarat Răzvan Burleanu, Preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.

Caravana Performanţa are Viitor va debuta cu preselecţia organizată pe 20 august la Constanţa şi va continua în acest an cu acţiuni similare la Râmnicu Sărat (judeţul Buzău, 17 septembrie) şi Putna (judeţul Suceava, 1 octombrie). Alte trei localităţi din ţară vor fi incluse în proiect în perioada martie – aprilie 2018.

Cei mai buni jucători descoperiţi în aceste localităţi vor călători în luna mai a anului viitor la Mogoşoaia şi Barcelona.

”Rezultatele excelente ale primei ediţii a Performanţa are Viitor ne-au încurajat să adăugăm un nou capitol la istoricul lung şi de succes al colaborărilor dintre Gillette şi Federaţia Română de Fotbal. Ne bucurăm să putem aduce împreună FRF şi FC Barcelona, partener global Gillette, pentru a le oferi tinerilor talentaţi din România şansa de a face un nou pas către marea performanţă. Bineînţeles, asemenea proiecte sunt posibile mulţumită clienţilor Gillette din România, cei cărora le oferim performanţă în bărbierit în fiecare zi”, a declarat Radu Dobrescu, Brand Manager Shave Care (Gillette) South-East Europe.

Pentru a putea fi înscrişi în selecţie, tinerii fotbalişti trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
• Vârsta între 10 şi 14 ani împliniţi până la data de 31 iulie 2017;
• Să fie însoţiţi de tutore sau părinte, acesta urmând să îşi dea acordul pentru participare, pe baza căruia se face înscrierea;
Performanţa are Viitor se desfăşoară sub umbrela programului FRF - “Împreună suntem fotbal” - şi are loc în perioada august 2017 - mai 2018.
În primul sezon al proiectului, Gillette şi Federaţia Română de Fotbal au organizat preselecţii la Moldova Nouă (judeţul Caraş-Severin), Bascov (judeţul Argeş), Jucu (judeţul Cluj) şi Pădureni (judeţul Vaslui).

De peste un secol, Gillette îşi respectă angajamentul de a oferi performanţă zi de zi prin intermediul aparatelor de ras utilizate de peste 800 de milioane de bărbaţi din întreaga lume. Alături de Federaţia Română de Fotbal, prin iniţiativa Performanţa are Viitor, Gillette continuă să susţină copiii talentaţi din România.

Mobilitatea în cadrul caravanei "Performanţa are viitor" este oferită de Eurolines şi TUI TravelCenter.

Despre Gillette
De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie şi produse cu o performanţă la cele mai înalte standarde, îmbunătăţind viaţa a peste 800 de milioane de bărbaţi din toată lumea. De la bărbierit şi îngrijire personală, până la îngrijirea pielii şi protecţia de transpiraţie, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume şi creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante şi geluri de duş. Vă rugăm vizitaţi www.gillette.com pentru cele mai recente noutăţi şi informaţii despre Gillette.

Despre Procter & Gamble
P&G îmbunătăţeşte viaţa a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operaţiunile P&G se desfăşoară în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm vizitaţi www.pg.com pentru ultimele noutăţi şi mai multe detalii despre P&G şi brandurile sale.

Despre „Transformă uliţa în stadion”
Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de iniţiativa Performanţa are Viitor este o continuare a proiectului “Transformă uliţa în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots şi coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federaţiei Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă uliţa în stadion” s-a desfăşurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de judeţe din România, implicând referenţii zonali ai Federaţiei Române de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unităţi de învăţământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiţie dedicată celor mai talentaţi elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale ţării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu şi Aurel Ţicleanu alegând cei 3 câştigători, care au însoţit echipa naţională la Campionatul European din Franţa.

Despre “Împreună suntem fotbal”
Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul şi educaţia din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor şi tinerilor în valorile acestui sport şi creşterea numărului de practicanţi de fotbal în România. Începând cu 2015, au fost demarate primele 4 programe: Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar – Fotbal şi Olimpiada Gimnaziilor – Fotbal, Transformă Uliţa în Stadion, Unificat în 7, Campionatul Universitar de Fotbal. Următoarea etapă a programului se va desfăşura începând cu septembrie 2016, mai multe informaţii vor fi publicate pe platforma dedicată www.impreunasuntemfotbal.ro.