Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice din cauza faptului că întrecerea olimpică nu are sprijinul populaţiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock

Compania producătoare de automobile Toyota, sponsor al JO de la Tokyo, nu va difuza la televiziune reclame legate de evenimentul olimpic, din cauza faptului că acesta nu are susţinerea populaţiei locale, informează mundodeportivo.com. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19.

CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris, luni, ziarul Yomiuri.

Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă îşi leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reuşit să obţină un sprijin popular puternic.

Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că ţara poate găzdui JO în condiţii de siguranţă, pe fondul unui nou val de infecţii cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere de la Tokyo.

În sondaj, 68 la sută dintre respondenţi şi-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor Jocurilor Olimpice de a controla infecţiile cu Sars-CoV-2, iar 55 la sută au fost împotriva organizării competiţiei.

Trei sferturi din cele 1.444 de persoane care au participat la sondajul telefonic au declarat că sunt de acord cu decizia de a interzice prezenţa spectatorilor în tribune la probele olimpice.

Pe măsură ce cazurile de Covid-19 cresc în Tokyo, oraş aflat sub cea de-a patra stare de urgenţă, a crescut îngrijorarea publicului că organizarea unui eveniment cu zeci de mii de sportivi, oficiali şi jurnalişti străini ar putea accelera rata de infectare în capitala Japoniei şi ar putea aduce mai multe variante infecţioase sau mortale ale virusului.

Preşedintele Comitetului Olimpic Internaţional, Thomas Bach, speră că publicul japonez va fi favorabil Jocurilor Olimpice (23 iulie-8 august) odată cu începerea competiţiei şi după ce sportivii japonezi vor începe să câştige medalii.

Mai multe pentru tine:
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Furia Ancăi Alexandrescu după ce a pierdut alegerile la Capitală. Cum vrea să se răzbune
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
De câți bani ai nevoie ca să trăiești decent în Spania. O româncă a spus cât a cheltuit în noiembrie: „O viață fără lipsuri”
Clarvăzătorul supranumit ”Nostradamus al zilelor noastre” face o profeție sumbră legată de Prințul William și Prințul Harry
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Sărbători fără fiul și fiica ei, stabiliți în Franța și în Dubai. Cum își alină Marina Almășan dorul: „Beau cafeaua dintr-o cană cu chipul lor”. Ce meserii au Victoraș și Marinuș?
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei