Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice din cauza faptului că întrecerea olimpică nu are sprijinul populaţiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock

Compania producătoare de automobile Toyota, sponsor al JO de la Tokyo, nu va difuza la televiziune reclame legate de evenimentul olimpic, din cauza faptului că acesta nu are susţinerea populaţiei locale, informează mundodeportivo.com. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19.

CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris, luni, ziarul Yomiuri.

Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă îşi leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reuşit să obţină un sprijin popular puternic.

Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că ţara poate găzdui JO în condiţii de siguranţă, pe fondul unui nou val de infecţii cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere de la Tokyo.

În sondaj, 68 la sută dintre respondenţi şi-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor Jocurilor Olimpice de a controla infecţiile cu Sars-CoV-2, iar 55 la sută au fost împotriva organizării competiţiei.

Trei sferturi din cele 1.444 de persoane care au participat la sondajul telefonic au declarat că sunt de acord cu decizia de a interzice prezenţa spectatorilor în tribune la probele olimpice.

Pe măsură ce cazurile de Covid-19 cresc în Tokyo, oraş aflat sub cea de-a patra stare de urgenţă, a crescut îngrijorarea publicului că organizarea unui eveniment cu zeci de mii de sportivi, oficiali şi jurnalişti străini ar putea accelera rata de infectare în capitala Japoniei şi ar putea aduce mai multe variante infecţioase sau mortale ale virusului.

Preşedintele Comitetului Olimpic Internaţional, Thomas Bach, speră că publicul japonez va fi favorabil Jocurilor Olimpice (23 iulie-8 august) odată cu începerea competiţiei şi după ce sportivii japonezi vor începe să câştige medalii.

Mai multe pentru tine:
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux