Pepsi filmează România din spaţiu, pentru un scurtmetraj: ia-ţi ia şi pălăria la Electric Castle şi poţi fi unul dintre protagonişti

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Scurtmetrajul va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste

Pepsi România îi invită pe toţi cei prezenţi la festivalul de muzică Electric Castle să ia parte la cel mai ambiţios proiect global de scurtmetraj, #PepsiChallenge, un film care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale.

Sâmbătă, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfăşurat la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spaţiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni şi 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale. Toţi cei aflaţi la Electric Castle sunt invitaţi să urmărească şi să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea live de pe 27 iunie, de la ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece pe deasupra României. 

Scurtmetrajul, care va avea premiera în această toamnă, va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste, fiind filmat în locuri şi din perspective diferite, atât pe Pământ, cât şi în spaţiu. Mai mult decât atât, pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi se vor putea implica într-o serie de activităţi distractive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea. 

#Ia şi Pălăria – costumele tradiţionale româneşti vor fi vizibile din spaţiu  

Mesajul României filmat din spaţiu va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriaşă, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti şi conectate prin simbolul internaţional al păcii. 

Pentru a marca Ziua Universală a iei, pe 24 iunie, Pepsi invită românii din toată ţara să se fotografieze purtând haine tradiţionale româneşti, respectiv o ie sau o pălărie, şi să posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria şi #pepsichallenge. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România. 

„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convenţiile şi inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie şi marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluţie pentru a crea un mesaj vizibil din spaţiu şi suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine povestea acestui proiect unic“, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.

Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfăşurată alături de vedete internaţionale, cu provocări globale şi locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajaţi să sfideze convenţiile, să trăiască intens şi să transforme fiecare moment într-unul cu adevărat important.

     

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. În 2014, PepsiCo a generat un venit net de peste 66 miliarde dolari, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de un miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop - angajamentul de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţă cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii noştri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. 

Mai multe pentru tine:
Prima mașină cu conducere autonomă care „îți permite să-ți iei ochii de la drum”, scoasă la vânzare în SUA. Și nu e Tesla VIDEO
Un medic, triatlonist la 83 de ani, împărtășește reţeta sănătăţii sale: patru principii-cheie ale dietei
Cât de sănătos este să renunți la lift și să urci scările. Poate reduce riscul bolilor cardiovasculare și chiar cel al unui deces prematur
„Regele nu e bine deloc!” Planurile pentru înmormântarea lui Charles sunt schimbate chiar acum!
Alexandru Ciucu, gest de milioane față de Alina Sorescu, la trei zile după ce a fost filmat cu noua iubită. Ce cadou i-a luat, în semn de împăcare: „Aduc mereu bucurie ...”
Coșmarurile care îi duc în pragul disperării pe mulți români. „M-am mutat, a fost insuportabil”
A fost directoare de bancă, dar a renunțat la job pentru un scop nobil. Irina Bogdan: „Trebuie să ne păstrăm copiii în țară“
Adevărul despre Moscova lui Putin, dezvăluit de un vlogger român din Rusia. „Vă spun după 20 de ani de trai aici“ VIDEO
Taiwanul raportează activitate militară chineză după ce Blinken a părăsit Beijingul
Țara unde românii au un salariu de 5.000 de euro pe lună. Ce spune Daniel, stabilit de mai bine de 30 de ani: „Există un mit, când vorbim de salariu"
Andreea Marin, apariție ravisantă la Gala «Nu există nu se poate». A slăbit atât de mult încât zici că are 20 de ani, iar rochia cu crăpătură i-a venit perfect: „Ar trebui să îmi țin mai în frâu inima”