STUDIU De ce cumpără românii haine online şi ce buget alocă cumpărăturilor de Paşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape jumătate din români preferă să îşi facă cumpărăturile online, în această perioadă, datorită preţurilor foarte bune sau ofertelor speciale, iar pentru Paşti au pregătit bugete pentru cumpărături de haine între 300 şi 500 de lei, arată un studiu realizat de magazinul online Answear.ro.

Ofertele speciale şi lipsa de timp sunt principalele motive pentru care shoppingul se mută din magazinele fizice în mediul online. Potrivit studiului, în această perioadă 38% dintre respondenţi preferă să îşi facă cumpărăturile din mediul online. De Paşte, cu toţii vor să evite aglomeraţia din mall-uri şi să găsească cele mai bune oferte: 48,2% dintre participanţii la studiu s-au obişnuit să cumpere online în perioada Sărbătorilor Pascale datorită preţurilor mai bune decât în magazinele fizice. Pe lângă preţurile bune sau ofertele speciale care îi atrag, în topul motivelor se mai află selecţia de produse şi branduri, livrarea gratuită şi garanţia că produsele sunt originale.

Peste 35% dintre respondenţi declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine, încălţăminte şi accesorii este între 300 şi 500 de lei. La polul opus, 20% sunt dispuşi să plătească oricât pentru produsul preferat.

Reducerile pe care le caută românii nu sunt de trecut cu vederea: 52,5% se aşteaptă la reduceri de 30-50% în această perioadă, pe când 42% sunt în căutarea unor discount-uri de până la 70%.

Ca şi modalitate de achiziţie online, cumpărăturile din faţă calculatorului sunt depăşite de achiziţiile de pe dispozitive mobile, 53% alegând să cumpere direct de pe tabletă sau telefon.  

Se anunţă un sezon relaxat, dacă judecăm după alegerile româncelor în materie de cadouri de Paşte, deoarece 62,6% dintre respondenţi vor cumpăra încălţăminte sport şi casual. Pe de altă parte, rochiile şi fustele se clasează pe locul doi în coşul virtual de cumpărături cu 45,2% dintre preferinţe.

„În topul căutărilor se află branduri precum Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, New Balance, Adidas, Nike, dar şi brandurile proprii Answear şi Medicine”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Studiul a fost realizat în luna martie pe un eşantion de 1.567 de persoane, femei şi bărbaţi.

Mai multe pentru tine:
Prințesa Rajwa a dus moda din Iordania la Palatul Elysée din Paris! Întâlnire istorică cu Brigitte și Emmanuel Macron
Femeile care au înfruntat foamea, frica și moartea: adevărul despre cum a distrus Uniunea Sovietică Moldova anilor ’40
Alimentul care nu trebuie să lipsească din farfuriile românilor. Dr. Virgiliu Stroescu îl recomandă în fiecare zi: „Ne curăță și ne vindecă tot organismul”
Un obiect unic pe teritoriul fostei provincii romane Dacia, descoperit la Turda
I-a donat propriul rinichi, dar n-a fost invitată la nunta Selenei Gomez. Cum explică donatoarea trădarea
De ce Eugen Cristea și Anca Pandrea simt în casă energia persoanelor moarte: „Nu oricine poate”. Și Mihai Onilă are o legătură paranormală cu fiica-înger: „O aud mental”
Oana Roman nu îl mai menajează pe Botezatu! „Se îmbracă de zici că vrea să impresioneze un extraterestru cocalar”
Schimbări majore la legea integrității: Guvernul discută noi reguli pentru conflicte de interese și funcții publice
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
O nouă fabrică se va construi în România, în urma unei investiții de 17,6 milioane de lei