Sondaj: Munca de acasă se va permanentiza în unele domenii în relaţia cu clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un sondaj global comandat de Webhelp a relevat că aproape jumătate dintre specialiştii seniori în domeniul experienţei clienţilor se aşteaptă să vadă o creştere a noilor canale de comunicare cu clienţii, susţinute de tehnologie, cum ar fi asistenţii vocali.

„Tehnologia, dispozitivele, serviciile sunt din ce în ce mai complexe şi mai rapide pe piaţă, aşa că nevoia de ajutor online este în plină expansiune, deoarece clienţii caută asistenţă prin toate mijloacele şi îşi îndreaptă aprecierea către experienţa generală, nu doar către produsul sau serviciul în sine. Astfel încât, în timp ce se concentrează pe livrarea de produse şi servicii, alţii pot ajuta cu externalizarea proceselor de afaceri”, a spus Răzvan Pătrunoiu, CEO Webhelp Romania.

O mare parte din această schimbare a fost accelerată în ultimii doi ani de pandemia de Covid-19; 90% dintre respondenţi se aşteaptă ca în viitor, munca de acasă să devină o parte permanentă a modelelor de livrare a experienţei clienţilor, iar 78% iau în calcul ca cei care lucrează în CX să aibă capacitatea de a determina de unde doresc să lucreze.

Respondenţii care s-au angajat în proiecte de transformare văd beneficii, cu impact pozitiv identificat asupra securităţii datelor/clienţilor (77%), experienţei clienţilor (78%), accesului la talente (77%), durabilităţii operaţiunilor (77%), respectiv asupra bazei de cost (77%).

Sondajul Webhelp efectuat în decembrie 2021 în Europa, SUA şi Asia, pe 1.000 de profesionişti seniori în managementul experienţei clienţilor, a constatat că organizaţiile adoptă tehnologia şi noi moduri de lucru pentru a oferi servicii îmbunătăţite pentru clienţi, 98% plănuind să transforme operaţiunile în următoarele 24 de luni.

„Transformarea experienţei de client (CX) trebuie să pornească de la identificarea nevoilor clienţilor şi a strategiei de business” a comentat Olivier Duha, CEO si Co-fondator Webhelp. „Odată agreat acest aspect este important să gândim în mod holistic la modul în care o operaţiune este concepută pentru a răspunde acestor nevoi.  Astfel este necesar să adoptăm cel mai potrivit model de livrare, luând în considerare modul în care locaţiile onshore, nearshore şi offshore pot fi combinate cu modele de lucru precum munca la birou, la domiciliu sau modelul hibrid. In contextul actual, acest lucru se traduce prin faptul că putem avea o locaţie pentrru servicii de customer support din orice loc din lume, pe care l-am putea scala rapid.”

„Studiul a oferit o perspectivă fascinantă asupra direcţiei viitoare a furnizării experienţei clienţilor”, a comentat Alexander Michael, director de consultanţă la Frost & Sullivan. „Pe măsură ce industria continuă să sufere o transformare rapidă, este plăcut să vedem că mărcile plănuiesc să încorporeze munca de acasă ca parte permanentă a modelului lor. Cei care recunosc că acest lucru trebuie conceput în mod corespunzător, într-o manieră durabilă, vor vedea beneficii adevărate pentru afacerea lor şi pentru clienţii lor.”

Mai multe pentru tine:
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL