Servicii de marketing direct oferite de Posta Romana

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Nationala Posta Romana ofera servicii de promovare care permit utilizatorilor, majoritatea persoane juridice, comunicarea directa cu clientii si potentialii clienti prin distribuirea de

Compania Nationala Posta Romana ofera servicii de promovare care permit utilizatorilor, majoritatea persoane juridice, comunicarea directa cu clientii si potentialii clienti prin distribuirea de materiale promotionale, afise, cataloage, ziare si reviste publicate in Romania, C.D.-uri, dischete, casete etc. la nivel local, regional sau national. Serviciile de marketing direct oferite de Posta Romana sunt INFADRES, POSTMESAGER PLUS, POSTMESAGER (care beneficiaza de servicii suplimentare precum CORESPONDENTA RASPUNS-CR), POSTAFIS, PROMOPLIC. SERVICIUL INFADRES are ca obiect imprimatele care reprezinta servicii de marketing direct. Acestea contin acelasi mesaj, cu exceptia numelui destinatarului si a adresei acestuia. Trimiterile Infadres sunt transportate si distribuite la adresa indicata de expeditor pe trimitere sau pe ambalajul ei (imprimate adresate). POSTMESAGER PLUS include imprimate care sunt distribuite unui anumit segment de destinatari, selectat de expeditor (imprimate semiadresate). Serviciul POSTMESAGER reprezinta imprimate care sunt distribuite persoanelor fizice sau juridice din tara, fara ca expeditorul sa le mentioneze adresa (imprimate neadresate). Infadres, Postmesager Plus si Postmesager beneficiaza de serviciul suplimentar CORESPONDENTA RASPUNS-CR, un serviciu util pentru a monitoriza impactul si care se poate efectua numai pe baza de contract. Corespondenta raspuns se poate prezenta sub forma de plic sau carte postala si poate insoti oferte de servicii, anunturi publicitare, formulare pentru sondaj de opinie, prospecte, cataloage si altele. Un alt serviciu de marketing direct oferit de Posta Romana este POSTAFIS, prin care se asigura reclama in oficiile postale prin expunerea de afise publicitare sau panouri cu afisaj electronic. PROMOPLIC este serviciul prin care se ofera posibilitatea promovarii firmei, produselor sau serviciilor prin tiparirea unor imagini sau texte pe anvelopa trimiterii. Posta Romana ofera mai multe sisteme de francare a trimiterilor, si anume: timbru postal, taxe platite (TP), imprimarea cu masina de francat.