Re(desteptarea) interesului pentru lectura

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Re(desteptarea) interesului pentru lectura in randul tinerilor. Aceasta este tema concursului de creatie publicitara lansat ieri de Graffitti BBDO si care este adresat studentilor la orice facultate,

Re(desteptarea) interesului pentru lectura in randul tinerilor. Aceasta este tema concursului de creatie publicitara lansat ieri de Graffitti BBDO si care este adresat studentilor la orice facultate, care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Concurentii ce doresc sa se inscrie in competitie vor prezenta concepte de creatie (spot TV, print si radio) pana la data de 31 iulie 2003. Ideea principala a campaniei poate fi rezumata astfel: pentru un om inteligent, lectura poate fi o modalitate sa obtina ceea ce vrea, altfel spus o imaginatie si un vocabular bogate, alaturi de "eticheta" de om citit/cult, reprezinta chei cu care se pot deschide o multime de "usi" (de la cucerirea unei fete la obtinerea unui post). Castigatorul concursului va participa la cel mai important festival de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, care va avea loc in perioada 5-10 octombrie 2003 in Portoroz, Slovenia. Costurile de calatorie si accesul pe tot parcursul festivalului vor fi asigurate de Graffitti BBDO si organizatorii Golden Drum. In plus, primii trei clasati vor putea efectua o luna de practica la Graffitti, cu posibilitatea continuarii colaborarii. Castigatorii vor fi anuntati public pe 1 septembrie 2003, pe site-ul www.graffitti.bbdo.ro, unde pot fi gasite si formularul de inscriere si detalii despre concurs.