Business la nivel înalt în Africa şi Asia: cum face un român performanţă în Gabon, Kenya şi în Africa de Sud
0A avut şansa să locuiască pentru un timp în Africa de Sud, în 2007, şi s-a întors ulterior în vacanţe, an de an. În 2004-2005 a locuit în ţări exotice precum Angola, Camerun, Gabon, Kenia şi a descoperit adevărata Africa şi potenţialul acestor pieţe. Este povestea de succes a lui Emilian Popa, 41 de ani, român care a condus operaţiunile Groupon Africa de Sud şi a avut succes pe Continentul Negru.
Emilian Popa este, fără îndoială, unul dintre cei mai de succes antreprenori români din Africa, fiind implicat in construirea unora dintre cele mai rapide companii de eCommerce din lume – Lamoda.ru (Rusia), Wimdu.com (Germania si China), Zando.co.za (Africa de Sud), Jurnia.com (Nigeria), Jabong.com (India) şi, evident, Groupon.co.za (Groupon din Africa de Sud).
În prezent, pe lângă multiplele lui investiţii în general în eCommerce, este şi director al fondului de investiţii Digital Growth Africa Middle East (DiGAME). Anterior, a activat şi în Africa Internet Accelerator, incubator de investiţii cu fonduri Naspers, entitate care deţine în România eMag.ro.
Cum şi de ce a ajuns în Africa
„Voiam să îmbin plăcutul (să trăiesc într-un loc minunat, cum e Cape Town), cu utilul (să dezvolt business-uri în Africa de Sud şi în restul Africii)”, povesteşte Emilian. În spatele acestei decizii se află şi sentimentul economic conform căruia Africa este „următoarea frontieră de business”, oportunităţile în regiune fiind enorme.
Citeşte continuarea poveştii de succes pe wall-street.ro.