Cum funcţionează marketplace-ul online în care ai branduri locale din fashion

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Moda nu trebuie să fie doar pe scene de prezentare.
Moda nu trebuie să fie doar pe scene de prezentare.

FashionUP anunţă planurile pentru un marketplace dedicat comerţului în online fashion. Acesta a debutat cu branduri precum Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi şi CK, iar din piaţa locală au fost adăugate branduri precum Condur by alexandru, Rossery şi Thea Visconti.

Alin Stanciu, director şi fondator FashionUP, explică într-un comunicat de presă remis „Adevărul“, că un marketplace online tradiţional este doar o vitrină pentru furnizori, aceştia fiind responsabili de tot procesul logistic, de la preluarea comenzilor şi customer service, la facturare, packaging şi livrare. Astfel, un marketplace acoperă doar o mică parte din lanţul de distributie, iar principalele dezavantaje sunt date de imposibilitatea asigurării unui control unitar al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor, acestea căzând în sarcina furnizorilor.

În cazul comenzilor de la doi furnizori diferiţi clientul va plăti două taxe de livrare şi va recepţiona două colete, cel mai probabil, la intevale de timp diferite. FashionUP are un model prin care le oferă furnizorilor oportunitatea de a-şi prezenta produsele în site automat sau manual.

Fiecare fiecare furnizor are cont de acces în şi se ocupă de produse de la poze, descrieri, preţul practicat per produs, promoţii până la actualizările de stoc. După listarea produselor, magazinul FashionUP investeşte în marketing şi promovarea produselor, având alocat un buget de două milioane de euro în 2016, cu cea mai mare concentrare pe online şi TV. De asemenea, centralizează comenzile şi trimite clientului un singur colet, oferind client service pre şi post vânzare. Circa 80% din comenzi cuprind produse de la cel puţin doi furnizori diferiţi.

În prezent, oferta de magazine listate în marketplace cuprinde 350 de branduri de la care sunt disponibile aproximativ 25.000 de produse. Până la finalul anului, FashionUP ţinteşte să pună la dispoziţia clienţilor peste 50.000 de produse de la unele dintre cele mai cerute şi căutate mărci.

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite