Patronul unui service auto s-a răzbunat pe angajat şi i-a plătit salariul cu 91.500 de cenţi soioşi. Acum a fost dat în judecată de guvernul SUA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bărbatul şi-a primit salariul restant sub forma unei roabe de 90.000 de cenţi lasată la poarta casei FOTO captură You Tube
Bărbatul şi-a primit salariul restant sub forma unei roabe de 90.000 de cenţi lasată la poarta casei FOTO captură You Tube

Guvernul SUA l-a dat în judecată pe proprietarul unui service auto din statul Georgia care a aruncat 91.500 de cenţi soioşi în faţa casei unui fost angajat. Potrivit Ministerului Muncii, patronul s-a răzbunat pe fostul angajat care a făcut plângere pentru că nu şi-a primit ultimul salariu, relatează The New York Times.

Departamentului Muncii din SUA îl acuză acum pe patron că a încălcat legea federală a muncii, răzbunându-se pe fostul angajat, potrivit The New York Times. 

Întamplarea a atras atenţia atenţia publicului, după ce iubita fostului angajat a postat un videoclip cu monedele pe Instagram, atrăgând simpatia a mii de oameni care spun că au avut şi ei de-a face cu şefi dificili.

Plângereadepusă în 30 decembrie la un tribunal din Georgia, susţine că proprietarul atelierului, Miles Walker, şi service-ul auto, A OK Walker Autoworks din Peachtree City, Georgia, au ripostat împotriva fostului angajat după ce acesta a făcut plângere la Departamentul Muncii, în 26 ianuarie 2021, pentru a raporta că nu şi-a primit ultimul salariu, de 915 dolari, după ce a demisionat. 

Proprietarul Service-ului s-a apărat declarând iniţial că a pregătit cecul, dar că acesta „nu a mai ajuns la poştă”. Contactat de Departamentul Muncii din SUA, patronul a spus însă că nu-l va plăti. Dar apoi s-a răzgândit şi a decis să-l plătească şi a aruncat pe 12 martie o grămadă cu 91.500 de monede murdare de ulei pe aleea din faţa casei fostului angajat. Deasupra grămezii, a lăsat o copie a cecului de salariu pe care trebuia să-l primească Flaten, pe care era scrisă o înjurătură.

După ce întâmplarea a ajuns în atenţia publicului, angajatorul a postat un mesaj pe site-ul service-ului auto: „Ceea ce a început ca o atenţionare pentru un fost angajat slab cu siguranţă a primit multă atenţie. Să spunem că poate a furat? Poate a ucis un câine? Poate a ucis o pisică? Poate era leneş? Poate era un măcelar?”, a scris Walker. 

Departamentul Muncii este de părere că patronul a încîlcat legea şi a numit acel mesaj „defăimător”. 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite