STUDIU Jucăriile educative, în topul preferinţelor pentru cadourile de 1 iunie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De 1 iunie, 90% dintre părinţi susţin că le cumpără cadouri copiilor lor, arată un studiu recent, potrivit căruia părinţii optează pentru jucăriile educative şi renunţă la pluşuri şi maşinuţe, cadourile pe care le achiziţionau în anii precedenţi.

Concret, un studiu arată că părinţii caută utilitatea unui produs atunci când aleg un cadou. Astfel, darul trebuie să contribuie la dezvoltarea copilului, după cum au declarat 83% din respondenţii unui studiu.

Mai exact, românii caută să dezvolte aptitudinile copilului prin joacă, motiv pentru care optează pentru puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau jocuri cu cifre şi cuvinte. Pluşurile, păpuşile şi maşinuţele nu mai sunt la fel de căutate de părinţi.

„Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinţii, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel, citat într-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, părinţii sunt în general foarte atenţi la brandurile de jucării şi le preferă pe cele produse de branduri cunoscute şi doar 20% declară că nu ţin cont de brandul produsului.

Deşi cei mai mulţi se informează anterior unei achiziţii pe website-urile magazinelor de jucării (80%), 60% fac achiziţia din magazinele fizice specializate şi aproape 40% fac achiziţia online.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite