6.000 de persoane au primit bani de la Primărie. Bilanţul indemnizaţiilor, alocaţiilor şi stimulentelor acordate în sectorul 6

6.000 de persoane au primit bani de la Primărie. Bilanţul indemnizaţiilor, alocaţiilor şi stimulentelor acordate în
sectorul 6

Aproximativ 6.000 de persoane din sectorul 6 au beneficiat de alocaţii, indemnizaţii sau stimulente. FOTO Arhiva Adevărul

Aproximativ 6.000 de persoane din sectorul 6 au beneficiat, de la începutul anului, de alocaţii, indemnizaţii sau stimulente. Pentru orice modificare adusă dosarului depus în vederea acordării acestor ajutoare, cetăţenii se vor adresa la Agenţia de Plăţi şi Inspecţie Socială Bucureşti.

Ştiri pe aceeaşi temă

Un număr de 2569 de copii din comunitate au beneficiat, de la începutul anului, de alocaţii de stat în cuantum de 200 lei pe lună, până la vârsta de 2 ani, şi 42 de lei pe lună, până la vârsta de 18 ani.

În aceeaşi perioadă, 2184 de mămici sau tătici din sectorul 6 au solicitat indemnizaţia pentru creşterea copilului până la vârsta de un an sau doi ani (trei ani pentru copilul cu handicap), în timp ce 1128 de persoane au optat pentru stimulentul de inserţie, acordat în cazul în care părinţii se întorc la muncă înainte ca cel mic să împlinească vârsta de un an sau doi ani, în funcţie de opţiunea iniţială a părinţilor, exprimată la momentul solicitării indemnizaţiei de creştere copil.

Dosarele de acordare a acestor drepturi sunt instrumentate de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, prin Serviciului Alocaţii şi Indemnizaţii, pentru cetăţenii cu domiciliul legal pe raza sectorului. În cadrul Serviciului Alocaţii şi Indemnizaţii se realizează primirea, înregistrarea şi transmiterea spre soluţionare către Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a cererilor pentru acordarea celor trei tipuri de ajutoare menţionate, precum şi a sprijinului pentru îngrijirea copilului cu dizabilităţi, cu vârsta cuprinsă între trei şi şapte ani. Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Bucureşti soluţionează cererile, prin decizie de aprobare sau respingere a acesteia, şi tot ea efectuează plăţile.

În cazul modificărilor la dosar

Pentru orice modificare adusă dosarului depus în vederea acordării alocaţiilor, indemnizaţiilor sau stimulentelor, cetăţenii cu domiciliul legal în capitală se vor adresa direct la Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Bucureşti  din Strada Ion Câmpineanu, numărul 20, Sector 1.

În dosarele depuse în vederea acordării drepturilor la indemnizaţie pentru creşterea copilului, respectiv stimulent de inserţie, trebuie inclusă în mod obligatoriu şi adeverinţa privind stagiul de cotizare a părintelui solicitant, eliberată de Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti.

Mai multe informaţii legate de actele necesare pentru întocmirea dosarului pentru plata alocaţiilor, indemnizaţiilor şi stimulentelor sunt disponibile pe pagina de internet a instituţiei.  

Pe aceeaşi temă:

Ministrul Muncii nu vrea să majoreze alocaţia de stat pentru copii. „Nu sunt fonduri!”, susţine Mariana Câmpeanu

Senat: Părinţii ce au avut venituri 12 luni în ultimii 2 ani anteriori naşterii vor putea lua indemnizaţie

citeste totul despre: