Apa Nova Bucureşti deschide luni, 16 octombrie, un nou Centru Relaţii Clienţi şi promite o foarte curândă digitalizare a serviciilor sale de bază

Apa Nova Bucureşti deschide luni, 16 octombrie, un nou Centru Relaţii Clienţi şi promite o foarte curândă digitalizare a serviciilor sale de bază

Jorj Mădălin Mihailovici – Director General Apa Nova

Apa Nova Bucureşti le pregăteşte o plăcută surpriză locuitorilor Capitalei. Începând de luni, 16 octombrie, Apa Nova va deschide porţile noului său Centru Relaţii Clienţi, amplasat într-un spaţiu mai mult decât modern, situat pe strada Dinu Vintilă nr. 11, într-o clădire de ultimă generaţie, cu consum redus de energie şi care respectă întru-totul mediul înconjurător.

Ştiri pe aceeaşi temă

Euro Tower se află la circa cinci minute de mers pe jos de staţia de metrou „Ştefan cel Mare”. 

Noul sediu se impune atât prin designul ales, cât şi prin facilităţile oferite, în primul rând cele de natură digitală. Fiindcă, aşa cum susţin cei de la Apa Nova Bucureşti, digitalizarea a devenit o a doua natură a tuturor angajaţilor companiei. În prim planul atenţiei va sta însă clientul. Indiferent de natura problemei cu care acesta va trece pragul noului Centru Relaţii Clienţi, el va simţi imediat o schimbare în abordarea relaţiei cu compania responsabilă de serviciile publice de alimentare cu apă şi canalizare. Dacă va dori, spre exemplu, încheierea unui nou contract, dar dosarul său nu va fi considerat complet, clientul nu va trebui să revină la acelaşi sediu. Un angajat Apa Nova va prelua cazul şi se va deplasa la reşedinţa acestuia pentru a rezolva problema. Dacă documentaţia e completă noul contract va fi încheiat într-o jumătate de oră, faţă de trei zile cât dura până mai ieri. În fapt, totul va sta sub semnul unui nou concept, denumit „one stop shop”. 

„Noul centru va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de aşteptare şi de răspuns la solicitările tuturor persoanelor care ne vor trece pragul”, susţine directorul general Apa Nova Bucureşti, Jorj Mădălin Mihailovici.

„Mai mult, a adăugat şi Mihai Savin (foto), director general adjunct Apa Nova Bucureşti, noul centru pentru clienţi va oferi posibilitatea reducerii timpului de intervenţie al echipelor tehnice, de la 24 de ore la şase ore de la vizita clientului”. O dată cu deschiderea noului sediu mai trebuie spus că actuala casierie din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă. 

Surprizele celor de la Apa Nova vor continua şi în 2018, an în care relaţia client – companie va trece în faza digitalizării complete cu ajutorul unei noi aplicaţii browser, aflată déjà în faza de testare. 

citeste totul despre: