Cel de-al doilea tren electric produs la Craiova a plecat în prima cursă. Cum arată Hyperion II

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trenul electric Hyperion II construit în România a plecat luni dimineaţă în prima cursă între Craiova şi Braşov. Garnitura are patru vagoane care pot transporta 200 de persoane cu o viteză de 160 de kilometri pe oră.

Hyperion 2 este decorat cu imagini din Bănie, însoţite de mesajul „Craiova 2021“, oraş candidat împreună cu Oltenia, Capitală Europeană a Culturii, de văzut, de trăit, de povestit. Trenul este automatizat complet, iar pornirile şi opririle sunt silenţioase, la fel ca şi mersul-datorită pernelor de are pe care vagoanele gravitează. „Cel de-a doilea tren va circula din 21 septembrie pe ruta Craiova-Bucureşti -Braşov, cu plecare din Craiova la ora 7,30, iar primul tren Hyperion, care a fost pus în circulaţie în urmă cu un an, va rula pe distanţa Craiova-Bucureşti-Constanţa, cu plecare din Craiova la ora 6,45“, a spus Radu Zlatian, consultant în cadrul companiei Softronic.

image

Cel de-al doilea tren electric construit în România va circula pe ruta Craiova-Braşov.

image

Date practice despre trenul electric:

- nu se fumează în acest tren şi nici nu este dotat cu un spaţiu dedicat - beneficiază de internet şi prize.
- trenul este prevăzut cu Wi-Fi gratuit - investiţia totală se ridică în jur de 5 milioane de euro.
- trenul este vopsit în multe culori, din fabrică pentru a scăpa de grafitti - trenul este prevăzut cu senzori care monitorizează aerul din vagoane: cantitatea de dioxid de carbon emanată de pasageri, temparatura optimă şi umiditatea.

Compania Softronic din Craiova a anunţat că vrea să construiască cel de-al treilea tren electric.

Mai citeşte şi

FOTO VIDEO Primele imagini cu cel de-al doilea tren electric construit în România. Va circula pe ruta Craiova-Braşov

Trenul electric SF fabricat în România, nevoit să circule cu viteză redusă. Reprezentanţii companiei care l-a produs spun că infrastructura este de vină

Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite