Clinică Regina Maria din Cluj, reclamată la Protecţia Consumatorilor: „Îşi bate efectiv joc de pacienţi, de sănătatea unui copil de nici 7 ani!”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fetiţa de 7 ani a unui clujean nu-şi poate lua tratamentul de 5 zile din cauza faptului că analizele făcute la o clinică din cadrul reţelei Regina Maria nu au ajuns de la laborator. Spitalul a fost reclamat la Protecţia Consumatorilor.

UPDATE Reprezentanţii reţelei Regina Maria au trimis următorul punct de vedere: 

„Informatia pe care o detineti este eronata si incompleta. Pacientul a semnat un document la recoltare prin care este informat ca rezultatul exsudatului faringian este eliberat intre 2 si 5 zile lucratoare, acest termen fiind “orientativ si depinde de rezultatul preliminar al determinarilor”.

Pacientul a luat asadar la cunostinta, confirmind prin semnatura, ca rezultatul analizei va fi eliberat in termen de 5 zile lucratoare (fara ziua recoltarii). Fiind vorba despre o analiza care poate necesita realizarea antibiogramei, dupa cum este si cazul in speta, eliberarea rezultatului dureaza pana la 5 zile lucratoare, excluzand ziua recoltarii analizei. In acest moment rezultatul a fost furnizat, ceea ce inseamna un termen de executie de 4 zile lucratoare.

(va atasez selectia din documentul semnat de pacient, pentru a putea verifica disclaimerului despre care v-am vorbit mai sus).

Consideram ca aceasta este o incercare de defaimare a numelui nostru, astfel incat ne vom lua libertatea de a actiona si reclama mai departe catre institutii abilitate, modul in care este mediatizata o neintelegere a unui document  medical.”

UPDATE Contactat de „Adevărul” Mircea Rusu a susţinut că la circa o oră după ce a trimis plângerea la Protecţia Consumatorilor a fost contactat de reprezentanţii clinicii care şi-au cerut scuze pentru întârziere şi i-au trimis rezultatele. 

Un clujean aşteaptă de 5 zile un exudat faringian şi o antibiogramă de la una dintre clinicile Regina Maria din oraş. Fetiţa lui de 7 ani este suspectă de scarlatină (streptococ), dar medicul nu-i dă tratament fără conformarea analizelor de laborator. Deşi i s-a spus că pentru exudat trebuie să aştepte 24 de ore, iar pentru antibiogramă maximum 72 de ore, de 5 zile nu a primit rezultatele. Astăzi a trimis o sesizare la Protecţia Consumatorilor Cluj: 

„Subsemnatul Rusu Mircea, în calitate de abonat premium Regina Maria, având contract de adeziune pentru toţi membrii familiei, pentru care plătesc adiţional 90 RON/luna (2 copii), doresc să reclam faptul ca în data de 26.02.2018, am fost cu fetiţa mea la Regina Maria pentru a-i face un exudat faringian, la recomandarea doctorului. Menţionez că în clasa ei sunt mai multe cazuri de scarlatină (streptococ), şi pentru ca doctorul să-mi prescrie reţeta, are nevoie de confirmarea analizelor de laborator (un amărat de exudat faringian) + antibiogramă.

Menţionez că copilul meu nu se află în cea mai bună stare, nu l-am putut duce la şcoală, şi deşi mi-a fost explicat că rezultatul durează 24h, iar daca este cazul de antibiograma vor avea nevoie de 48  maxim 72h.

Azi este 02.03.2018, au trecut 5 zile, iar eu încă nu am analizele, după cum se vede şi în acest video:

Evident la numarul de callcenter, răspunde (după zeci de minute de aşteptare), o persoană, care este doar o interfaţă penibilă, şi nu ştie dacât să verifice în calculator, acelaşi lucru care pot să-l fac şi eu de acasă, fără să urgenteze sau să fie de folos în vreun fel. 

M-am deplasat azi şi la clinica de pe str. Pasteur, mi-au spus că sună la laborator şi rezolvă, să mă uit în maximum 10 minute, evident au trecut deja ore, şi tot nimic.

Rog ANPC să-mi protejeze drepturile, plătesc serviciile medicale pe care le achit luna de luna, şi pentru care aceasta reţea „renumită” şi super mediatizată, îşi bate efectiv joc de pacienţi, şi nu de mine ca adult, ci de sănătatea unui copil de nici 7 ani !!!”

Reacţia spitalului 

„Adevărul” a solicitat o poziţie reprezentanţilor reţelei Regina Maria trimiţând mesaj pe adresa electronică menţionată pe site.  

În loc de răspuns ne-a venit următorul mesaj automat: 

„Stimate pacient,

Iţi mulţumim pentru interesul acordat serviciilor medicale din cadrul Reţelei private de sănătate REGINA MARIA!

Dorim să iţi transmitem faptul ca am luat la cunoştinţă solicitarea primită, pentru care te rugăm să iei în considerare un timp de răspuns de două zile lucrătoare .

Sperăm să dezvoltăm cu succes o  viitoare colaborare şi îţi rămânem la dispoziţie pentru informaţii suplimentare şi suport!”

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite