Tactici pentru transformarea obiectivelor în succes, dezvăluite de unii dintre cei mai buni experţi în domeniu

Tactici pentru transformarea
obiectivelor în succes, dezvăluite de unii dintre cei mai buni experţi în domeniu

Tony Robbins

Dincolo de stabilirea obiectivelor la început de an, există câţiva paşi care pot duce mai uşor la realizarea acestora şi atingerea succesului dorit. Cei mai buni speakeri motivaţionali vorbesc despre tacticile pe care le utilizează zilnic.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă vrei să fii mai productiv în 2018, este necesar să adoptaţi câteva modalităţi de a rămâne calm şi concentrat. CNBC propune câteva schimbări simple care reprezintă practicile câtorva dintre cele mai mari nume din domeniul motivaţiei şi care vă pot ajuta să transformaţi obiectivele în realizări.

Iată patru modificări ale stilului de viaţă care vă pot ajuta să deveniţi mai de succes în noul an:

Construiţi o rutină zilnică

Tony Robbins, cel mai bine vândut autor şi speaker motivaţional, cel care a oferit consiliere campioanei de tenis Serena Williams şi actorului Hugh Jackman, spune că una dintre tacticile sale favorabile de reducere a fricii este o strategie numită priming. Procesul implică condiţionarea pentru a reacţiona la evenimente într-un anumit mod.

Conform acestuia, este nevoie de rezervarea a 10 minute în fiecare dimineaţă pentru reflecţie şi respiraţie conştientă, un proces care ne ajută să rămânem concentraţi şi motivaţi în fiecare zi.

Petreceţi primele trei minute gândindu-vă la trei lucruri pentru care sunteţi recunoscători. Petreceţi următoarele trei minute simţindu-vă pacea şi gândindu-vă la oamenii cărora le pasă. În cele din urmă, petreceţi trei minute imaginându-vă trei lucruri pe care doriţi să le îndepliniţi.

Apoi, el sugerează să ascultaţi un audiobook în timp ce mergeţi către serviciu, vă ocupaţi de treburi casnice sau exerciţii fizice.

Citiţi cât mai mult

Gândiţi-vă de câte ori pe zi butonaţi telefonul atunci când vă plictisiţi sau vă pierdeţi timpul. Dacă aţi deschide în acele momente o carte, aţi putea învăţa ceva nou, citind ceva inspirat sau pur şi simplu relaxându-vă citind un roman interesant.

Charlie Munger, vicepreşedinte al companiei Berkshire Hathaway, spune că tinerii ar trebui să petreacă mai puţin timp pe telefoane şi mai mult timp cu ochii în cărţi. „În toată viaţa mea nu am cunoscut oameni înţelepţi care să nu fi citit - niciunul, zero“, spune acesta.

Cercetările ştiinţifice susţin sfatul lui Munger de a citi cât mai mult. Numeroase studii au descoperit că persoanele care citesc au niveluri mai ridicate de empatie şi inteligenţă emoţională şi au mai multe şanse să îşi păstreze sănătatea mintală.

Faceţi mişcare timp de 20 de minute pe zi

Una dintre cele mai bune modalităţi de a vă simţi mai concentraţi şi relaxaţi este să deveniţi activi. Chiar şi doar 20 de minute de lucru – care este mai puţin decât timpul petrecut, probabil, vizionând unul din episoadele show-ului preferat – s-au dovedit a stimula sănătatea fizică şi mintală a unei persoane.

De fapt, oamenii care se antreneaza viguros timp de 150 de minute pe săptămână, sau aproximativ 20 de minute în fiecare zi, dorm mult mai bine decât cei care nu fac deloc mişcare, potrivit unui studiu în care au fost implicate peste 2.500 de persoane. Miliardarul Richard Branson spune că este de două ori mai productiv în zilele când face mişcare. De aceea îşi începe fiecare zi la ora 5 dimineaţa cu exerciţii fizice.

Stabiliţi-vă o rutină de somn

Dacă aveţi probleme cu trezirea, este posibil să nu aveţi o rutină adecvată a somnului, potrivit dr. Philip Gehrman. Evitaţi să mâncaţi înainte de a merge la culcare deoarece poate provoca reflux gastric, spune el. Oferiţi organismului timp să digere. Şi dacă îţi place să te bucuri de un pahar de vin înainte de somn, află că alcoolul duce la un somn întrerupt. În schimb, alegeţi o rutină de relaxare. Yoga, meditaţia, colorarea sau relaxarea musculară progresivă sunt câteva din tehnicile recomandate de experţi.

citeste totul despre: