Secrete din industria hotelieră: cum să obţii reduceri, lenjerie proaspăt spălată şi multe alte beneficii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dincolo de preţ şi serviciile primite, există multe secrete şi strategii interioare pe care v-aţi putea dori să le cunoaşteţi atunci când rezervaţi o cameră la un hotel. Ele au fost dezvăluite chiar de personalul hotelier.

Majoritatea angajaţilor hotelurilor vor să le facă clienţilor şederea cât mai plăcută, scrie rd.com. În timp ce întârzie uitându-se la ecranul computerului pentru a vedea ce v-ar putea oferi mai bun, există posibilitatea să interpretaţi acest lucru drept o lipsă de atenţie din partea lor. Iată câteva dintre lucrurile pe care personalul hotelier şi-ar dori să le ştiţi:

Dacă sunaţi direct la recepţia hotelului, puteţi negocia reducerile sau alte servicii de care vreţi să beneficiaţi.

image
image

Hotelurile plătesc un comision de până la 30% site-urilor care oferă rezervări online. Deci, oferiţi-le 20% mai puţin decât preţul de pe online şi ambii aveţi de câştigat.

image

Există şanse mai mari ca hotelurile independente să vă ofere o reducere. Unele lanţuri au stabilite dinainte preţurile pe care le pot oferi, iar acestea nu pot fi negociate.

image

Dacă sosiţi la ora 11:00 şi check-inul se face la 14.00, nu vă supăraţi dacă nu este pregătită camera. Personalul care se ocupă de curăţenie trebuie să aibă timpul necesar pentru a-şi face treaba. 

image

Nu solicitaţi un upgrade atunci când ceilalţi oaspeţi sunt în preajmă. Dacă vreţi o cameră mai spaţioasă fără să plătiţi mai mult, solicitaţi una pe colţ.

image

„Uneori, şeful meu mă pune să mint. De exemplu a trebuit să spun că o să vină cineva să repare liftul curând, asta deşi ştiam că nu va fi reparat până luni. Managerul nu dorea să plătească comisionul de weekend al serviciilor de reparaţii“, a spus un angajat din industria hotelieră.

image

Nu este indicat să apelaţi între orele 9.00 şi 13.00 cu o cerere specială. Sunt şanse să fie o listă lungă de oaspeţi care aşteaptă să fie ajutaţi, aşa că personalul va încerca să scape cât mai repede de dumneavoastră.

image

„Vă place să plecaţi cu săpunul, şamponul şi loţiunea de corp. De aceea ne-am pus logo-ul pe ele. Dar de ce simţiţi nevoia să luaţi şi perne, lenjerie de pat şi fier de călcat? Reţineţi că vă facturăm şi vă reţinem echivalentul valorii acestora“.

image

„Nu faceţi gălăgie. Chiar şi cele mai bune hoteluri nu sunt complet izolate fonic şi nu ne place să trimitem  agentul de securitate pentru a vă bate la uşă atunci când ceilalţi oaspeţi ne atrag atenţia.“

image

„Întotdeauna cereţi lenjerie curată la check-in. Spălăm lenjeriile în fiecare zi, dar păturile se spală adesea doar o dată pe săptămână. Iar cuverturile, dacă nu există pete vizibile, poate o dată pe lună.“

image

În cazul în care călătoriţi frecvent, utilizaţi de fiecare dată acelaşi hotel. Cunoaşteţi personalul şi regulile impuse. Aţi putea obţine upgrade-uri gratuite, reduceri şi multe altele.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite