Victoria’s Secret stârneşte furia părinţilor cu noua colecţie de lenjerie pentru adolescente

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Unul dintre modelele care a participat la shootingul pentru noua linie de lenjerie intimă. FOTO Facebook
Unul dintre modelele care a participat la shootingul pentru noua linie de lenjerie intimă. FOTO Facebook

Noua colecţie pentru adolescenţi a brandului american Victoria’s Secret a stârnit controverse printre părinţi din cauza mesajelor incitante de pe lenjerie, precum „Te provoc“, „Sălbatic“ şi „Simte-te norocos“, potrivit canalului de televiziune CBS.

Anul trecut Hadley Freeman, editorul de modă al cotidianului britanic „The Guardian“, desfiinţa într-un editorial orice „reuşită“ marca Victoria’s Secret şi numea acest brand Playboy-ul producătorilor de chiloţi care vinde o viziune insultătoare şi retrogradă a feminităţii.

În ciuda remarcilor nefavorabile, retailerul şi-a continuat planul de marketing şi a venit cu un catalog de lenjerie intimă plin de sloganuri cvasipornografice dedicat adolescentelor, potrivit postului TV american CBS.

„Nu mi-a venit să cred“, a mărturisit Stephanie Jobe, mamă a patru copii, referindu-se la modul în care Victoria’s Secret a ales să promoveze colecţia dedicată tinerelor. „Aduce în prim-plan mesajul potrivit căruia frumuseţea exterioară este mai importantă decât cea interioară, adică percepţia asimilitată greşit de majoritatea adolescentelor“, a completat soţul ei, Dean.

Înfuriaţi din cauza mesajelor de pe lenjeria intimă, mai mulţi părinţi au hotărât să atace brandul american Victoria’s Secret pe reţeaua de socializare Facebook.

image

Cele trei modele cu mesaje nepotrivite pentru adolescente. FOTO Facebook

Reprezentaţii retailerului de lenjerie intimă au răspuns acuzelor aduse spunând că noul brand nu se adresează micuţelor de 12-13 ani, ci liceenelor. „În ciuda zvonurilor recente, nu avem în plan colecţii pentru copiii mai mici, ci pentru adolescente. Linia «Bright Young Things» face referire la tradiţionalele şcoli de vară“, au declarat oficialii brandului.

„Victoria’s Secret comercializează ceea ce se vinde, iar sexul, din păcate, vinde orice“, a spus un alt părinte pentru jurnaliştii americani.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite