Primul contact - Test Drive BMW M2 Coupé: Master And Servant

0
Publicat:
Ultima actualizare:

M2-ul Coupé este dovada vie că, în ciuda diferitelor trend-uri de pe piaţă, BMW a rămas BMW, iar reţeta bavareză ”clasică” a plăcerii la volan, tracţiune spate, L6 şi cilindree mare, îmbătrâneşte precum vinul de cea mai bună calitate. Cu cât e mai vechi, cu atât e mai bun şi îţi trezeşte toate simţurile, chiar dacă, între timp, dopul este cu suflantă.

Prezentarea europeană a celei mai accesibile jucării dezvoltate de divizia ”M” s-a desfăşurat, extrem de inspirat, pe un circuit. Şi nu pe unul anonim, ci pe Hungaroring, acolo unde se bat pentru podium piloţii din Formula 1 sau WTCC.

Înainte de a urca în scaunul lui M2, însă, m-am plimbat vreo 30 km în jurul Budapestei la volanul unui monstru, a unei supermaşini care, pur şi simplu, dacă nu eşti pilot cu acte în regulă şi experienţă, te sperie şi te domină: BMW M6 Competition Package – V8, 4.4 litri turbo şi 600 CP. Fantastic! Dar, la cea mai mică ezitare, ajungi să te domine. Prin urmare, nu ştiu de ce, primul lucru care mi-a venit în minte, după câteva tururi cu BMW M2, a fost ”şlagărul” din 1984, al celor de la Depeche Mode, ”Master And Servant”, şi M3-ul ”pisică” (E36), cu al său L6 legendar, de 3.2 litri şi 321 CP, care, mai târziu, pe M3 E46 a ajuns la 343 CP aspiraţi. 

AFLĂ mai multe despre ”jucăria perfectă” şi vezi verdictul Viteze.ro

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite