Dacia mizează pe simplitate în campania publicitară desfăşurată în Marea Britanie
0Campania publicitară pregătită de constructorul din Mioveni a debutat în Marea Britanie cu un clip axat pe principala calitate a maşinilor ce poartă însemnele Dacia: preţul.
Clipul a fost difuzat de televiziunile britanice într-una din serile în care s-au desfăşurat meciuri din FA Cup, competiţie extrem de iubită în Marea Britanie.
În acest fel, oficialii Dacia au dorit să aducă la cunoştinta publicului englez disponibilitatea pe piaţă a modelelor produse în România. Protagoniştii filmuleţului au fost Sandero, Sandero Stepway şi Duster, iar felul în care aceştia au fost prezentaţi descrie perfect filozofia Dacia: simplitate, eficienţă şi costuri scăzute.
Preţurile de pornire ale celor trei modele româneşti sunt 5.995 lire pentru Sandero, 7.995 lire pentru Sandero Stepway, respectiv 8.995 lire pentru Duster.
În funcţie de motorizare şi dotări, automobilele pot ajunge la un preţ maxim de 9.795 lire (Sandero Laureate dCi 90), 10.795 lire (Sandero Stepway Laureate dCi 90) sau 14.995 lire (Duster Laureate dCi 110), căruia i se mai adaugă preţul opţionalelor ce nu sunt incluse în pachetul Laureate.