Pro TV, cea mai importantă creştere dintre televiziunile grupului CME: ce venituri a generat postul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Profitul
operaţional înregistrat de operaţiunile Pro TV în România a avut
cea mai importantă creştere între cele şase ţări în care CME
este prezentă FOTO Arhivă
Profitul operaţional înregistrat de operaţiunile Pro TV în România a avut cea mai importantă creştere între cele şase ţări în care CME este prezentă FOTO Arhivă

Pro TV este al doilea cel mai profitabil post din portofoliul CME, potrivit datelor companiei care arată că televiziunea din România a generat 44 de milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al acestui an din totalul de 166 de milioane de dolari. Totodată, Pro TV a avut cea mai importantă creştere între cele şase ţări în care CME este prezentă.

Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, a avut în cel de-al doilea trimestru al acestui an venituri totale de 166,8 milioane de dolari în cele şase ţări în care este prezentă. Din aceştia, 44 de milioane au provenit din operaţiunile Pro TV din România, specifică paginademedia.ro.

Operaţiunile Pro TV din România au avut profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) de 15,4 milioane de dolari. Potrivit CME, profitul operaţional înregistrat de operaţiunile Pro TV în România a avut cea mai importantă creştere între cele şase ţări în care CME este prezentă. Astfel, OIBDA a crescut de la 11,7 milioane (în perioada aprilie - iunie 2014), la 15,4 milioane în aceeaşi perioadă a lui 2015. Ceea ce reprezintă o creştere reală de 31% şi o evoluţie cu 63%, dacă nu se iau în calcul diferenţa de curs valutar. Cifrele raportate de companie sunt mai mici decât cele obţinute în aceeaşi perioadă a lui 2014 (aprilie - iunie), însă în comunicatul companiei se menţionează că cifrele au fost de fapt pe creştere dacă se elimină din calcul diferenţele de curs.

Pe de altă parte, televiziunea din Cehia deţinută de CME a înregistrat venituri de peste 52.000 de dolari în perioada aprilie - iunie 2015, iar televiziunea din Slovenia a avut cele mai scăzute venituri din aceeaşi perioadă, puţin peste 15.000 de dolari.

„Rezultatele pentru primul trimestru ne-au depăşit aşteptările şi reflectă creşterea susţinută a operaţiunilor noastre. Conduşi de creşterea veniturilor faţă de perioadele anterioare în toate pieţele noastre şi de puternicele avantajele operaţionale are companiei, OIBDA a crescut constant şi aproape s-a dublat în prima jumătate a anului, comparat cu aceeaşi perioadă a lui 2014“, a declarat Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME.

„Programele noastre au fost pe primele locuri în audienţă pe perioada primăverii şi ne-am crescut cota de piaţă în cinci din cele şase ţări, continuând însă reducerea costurilor. Combinaţia de creştere a veniturilor şi scădere a cheltuielilor a avut ca rezultat o îmbunătăţire semnificativă a OBIDA unitar în prima jumătate a lui 2015 şi ne aşteptăm ca acest trend să continue pe tot parcursul anului“, a completat şi Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite