Noi informaţii despre postul de radio pe care şi-l doreşte acţionarul Kanal D
0Dogan Media, compania care operează televiziunea Kanal D, a intrat în concursul organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru acordarea frecvenţelor radio, prezentând proiectul pe care mizează.
Postul va fi unul generalist şi se va numi Radio D, iar printre realizatori se vor număra câteva dintre vedetele postului Kanal D, Teo Trandafir, Mihai Ghiţă şi Chistian Sabbagh, potrivit Paginademedia.ro.
Dogan Media a solicitat frecvenţe în Alba Iulia, Baia Mare, Cluj-Napoca, Mangalia, Piatra Neamţ şi Sighetu Marmaţiei, cu menţiunea că vrea să se extindă şi să ajungă să emită şi în Bucureşti, Constanţa, Sibiu şi Timişoara. Investiţiile preconizate pe o perioadă de cinci ani se ridică la 2,65 milioane de euro.
Potrivit proiectului prezentat în faţa membrilor CNA, conţinutul Radio D va asigura „promovarea valorilor autentice, inclusiv prin intermediul unui divertisment de calitate, de bun-simţ şi de bună inspiraţie.“
Postul va fi condus, din funcţia de director de programe, de Mihai Ghiţă, realizatorul emisiunii „Asta-i România“ de la Kanal D. Jurnalistul, care a fost prezent la şedinţa CNA, a precizat că focusul va fi pe ştiri, care vor fi „la obiect şi bine documentate“. „Ne vom sprijini pe o echipă de corespondenţi locali în staţiile pe care le vom avea şi pe corespondenţii pe care îi avem în acest moment la Kanal D. Pe lângă cele trei minute de ştiri naţionale, oră de oră, încercăm să aducem câte un minut de ştiri locale“, a mai spus Ghiţă.
La rândul lui, Christian Sabbagh a declarat în faţa membrilor CNA că va realiza la Radio D „o emisiune de prevenire, educativă“ în care va aborda subiecte precum traficul şi consumul de droguri, accidente, scandaluri.
CNA a scos la bătaie 14 frecvenţe radio, iar 37 de societăţi îşi prezintă proiectele, printre acestea numărându-se Radio Guerrilla, Smart FM, Kiss FM, Pro FM, Europa FM şi Virgin Radio.