„Las Fierbinţi“, la finalul sezonului nouă: câţi români s-au uitat la ultimul episod

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Las Fierbinţi“ a
ajuns la finalul sezonului nouă FOTO Pro TV
„Las Fierbinţi“ a ajuns la finalul sezonului nouă FOTO Pro TV

Ultimul episod „Las Fierbinţi“ din sezonul nouă a înregistrat cifre bune de audienţă, dar Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 după terminarea serialului.

În ultimul episod, telespectatorii au putut urmări peripeţiile super eroilor Iron Man, Batman şi Spider Man ajunşi în „Las Fierbinţi“. În spatele măştilor celor trei se aflau Dorel, Celentano şi Firicel. Aceştia şi-au dorit să intre în slujba societăţii, ajutând sătenii la treburile gospodăreşti şi penalizându-i în momentul în care nu respectau regulile. Văzându-i cât de dornici sunt să ajute, primarul Vasile şi-a dat seama că i-ar putea utiliza în interes personal, punându-i la împrăştiat nisip. 

Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 

Pro TV a înregistrat rezultate diferite de audienţă, ultimul episod „Las Fierbinţi“, punând postul în top, ca mai apoi clasamentul să se schimbe. „Las Fierbinţi“ a fost pe Pro TV între 20:30 şi 21:30, intersectându-se cu finala „Next Star“, şi a înregistrat rezultate bune pe durata intersecţiei. Programele care au urmat însă („Atletico Textila“, Ştirile Pro TV şi serialul CSI Miami) au avut cifre mai slabe. Rezultatul: audienţele Pro TV după „Las Fierbinţi“ au schimbat clasamentul pe tot intervalul serii (20:30 - 00:30), astfel încât, pe tot acest interval, „Next Star“ a avut primul loc, scrie paginademedia.ro.

Ultimul episod „Las Fierbinţi“ a fost pe prima poziţie la oraşe (924.000 de telespectatori) şi pe segmentul publicului comercial (500.000 de telespectatori), dar la nivelul întregii ţări a fost depăşit de serialul „Bahar“, de la Kanal D (1,7 milioane de telespectatori). Pro TV a avut la nivel naţional 1,6 milioane de telespectatori în intervalul 20:30 - 21:30. În tot acest timp, Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional (1,1 milioane de telespectatori), la oraşe (671.000 de telespectatori) şi pe segmental comercial (214.000 de telespectatori).

Audienţa „Next Star“ a ajuns la o medie peste Pro TV şi Kanal D datorită cifrelor obţinute după ce Bahar şi Las Fierbinţi s-au terminat. Premiile pentru copiii de la „Next Star“ au continuat până la ora 00:30, arată aceeaşi sursă citată. La nivel naţional, după ora 21:30, show-ul de la Antena 1 a avut 1,4 milioane de telespectatori, la nivel urban a înregistrat 826.000 de telespectatori şi la nivel comercial 314.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite