Las Fierbinţi, în continuare cel mai de succes serial românesc: Pro TV, lider pe aproape întreg sezonul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Las Fierbinţi rămâne cel mai de succes serial românesc de comedie odată cu finalul sezonului nouă, cele 11 episoade aducând Pro TV o medie consistentă de telespectatori.

Medie de aproximativ două milioane de telespectatori pe episod 

Las Fierbinţi rămâne cel mai de succes serial românesc de comedie, chiar şi după cel de-al nouălea sezon, toate episoadele producţiei româneşti păstrându-şi o medie constantă de audienţă. Las Fierbinţi a atins vârfuri de 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, însă media fiecărui episod a însumat peste 1,8 milioane de români pe minut, dintre care un milion pe mediul urban, arată paginademedia.ro. Primele cinci episoade ale sezonului au fost cele mai urmărite, cu medii între două şi 2,4 milioane de telespectatori, media scăzând odată cu luna aprilie. 

Kanal D suflă în ceafa Pro TV 

Pe de altă parte, în prima seară fără Las Fierbinţi pe post, Pro TV a pierdut lupta pentru primul loc în audienţe în faţa postului Kanal D. Astfel, un alt serial difuzat pe Pro TV, Atletico Textila, a reuşit să ajungă doar pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, cu medii de 957.000 de telespectatori, respectiv 630.000 de telespectatori. Kanal D a avut medii de 1,6 milioane de telespectatori, respectiv 846.000 de telespectatori, cu serialul „Bahar“. Cu o săptămână înainte de ultimul episod, Pro TV înregistrat 1,6 milioane de telespctatori. Fără Las Fierbinţi, Pro TV s-a impus doar pe segmentul publicului comercial, cu o medie de 391.000 de telespectatori, arată aceeaşi sursă citată. 

Cum a câştigat Kanal D mai mulţi telespectatori 

Din analiza paginademedia.ro, aceste situaţii nu au venit pe fondul scăderii Las Fierbinţi, care a avut o audienţă în limitele normale ale programului, cu un public fidel (comparativ cu sezoanele precedente). Motivele au ţinut de creşterea spectaculoasă a serialului Bahar, de pe Kanal D (cu un alt tip de public vizat), care a „adunat“ audienţă de la alte posturi TV şi a reuşit, în unele cazuri, să fie peste comedia de la Pro TV.

Pe segmentul comercial, media a fost de peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În niciunul din episoadele din sezonul nouă, Las Fierbinţi nu a fost pe locul al doilea pe acest target. Astfel, cota de piaţă pe segmentul comercial s-a menţinut în jurul a 30%, adică aproape o treime din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau serialul Las Fierbinţi.

În ultimul episod, telespectatorii au putut urmări peripeţiile super eroilor Iron Man, Batman şi Spider Man ajunşi în Las Fierbinţi. În spatele măştilor celor trei se aflau Dorel, Celentano şi Firicel. Aceştia şi-au dorit să intre în slujba societăţii, ajutând sătenii la treburile gospodăreşti şi penalizându-i în momentul în care nu respectau regulile. Văzându-i cât de dornici sunt să ajute, primarul Vasile şi-a dat seama că i-ar putea utiliza în interes personal, punându-i la împrăştiat nisip. 

Ultimul episod Las Fierbinţi a fost pe prima poziţie la oraşe (924.000 de telespectatori) şi pe segmentul publicului comercial (500.000 de telespectatori), dar la nivelul întregii ţări a fost depăşit de serialul „Bahar“, de la Kanal D (1,7 milioane de telespectatori). Pro TV a avut la nivel naţional 1,6 milioane de telespectatori în intervalul 20:30 - 21:30. În tot acest timp, Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional (1,1 milioane de telespectatori), la oraşe (671.000 de telespectatori) şi pe segmental comercial (214.000 de telespectatori). 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite