Dolce Sport a devenit Telekom Sport şi a anunţat toate competiţiile importante pe care le puteţi urmări

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Posturile Dolce Sport au devenit Telekom Sport şi au o nouă grafică, reprezentanţii televiziunii anunţând şi care sunt principalele evenimente sportive pe care le vor aduce pe micile ecrane.

Dolce Sport, televiziune deţinută de compania Telekom România, a devenit marţi seară Telekom Sport şi are o nouă identitate vizuală.

Telekom Sport va difuza toate meciurile din UEFA Champions League şi din UEFA Europa League, precum şi toate meciurile din Liga 1 şi din La Liga, partidele transmise în exclusivitate din Premier League, cele din Cupa Angliei, din Cupa Germaniei şi din Cupa Franţei.

Totodată, iubitorii sportului pot urmări cele mai importante competiţii automobilistice – Formula 1, WRC, Formula E, Formula 2, GP 3 şi Porsche Supercup –, campionatele profesioniste din sportul american – NFL, NBA si NHL –, campionatele interne de handbal şi de rugby masculin şi feminin, cât şi toate meciurile echipei naţionale de rugby şi turneele din circuitul ATP.

image

În luna decembrie, în exclusivitate în România, la Telekom Sport, fanii sportului vor putea urmări Campionatul Mondial de handbal feminin, unde România este printre favoritele la medalii.

image

„Atât exclusivităţile de conţinut sportiv, cât şi ofertele comerciale Telekom nou lansate în acest an sub conceptul #Netliberare, ne poziţionează în acest moment ca unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă. Telekom Sport va însuma numele, dar şi valorile unui brand puternic la nivel local şi internaţional. Clienţii noştri vor recunoaşte şi se vor identifica mai uşor cu tot ceea ce înseamnă Telekom în casele lor, dar şi în alte contexte şi spaţii, oricând, flexibilitatea pachetelor noastre oferindu-le aceste opţiuni şi beneficii“, a declarat Miroslav Majoros, CEO-ul grupului Telekom Romania.

image

„Telekom Sport se va concentra pe conţinut care să ofere fanilor sportului emoţiile competiţiilor premium. Căutăm să oferim în continuare cât mai multe ore de live-uri ale sportului de calitate, susţinute de demersuri editoriale pe măsură. Ne dorim simplificarea comunicării legate de conţinutul sportiv şi o asociere cât mai pregnantă cu brandul Telekom şi, astfel, întărirea diferenţiatorului ofertei Telekom pe piaţa din România. Printr-o ofertă comercială foarte atractivă, bazată pe conţinut multimedia de calitate, suntem încrezători că ne vom menţine promisiunile faţă de clienţi, prin prezentarea unor programe de calitate şi transmisiuni în exclusivitate de la competiţii de prestigiu“, explică Vlad Enăchescu, Director General Telekom Sport.

Canalele TV Telekom Sport sunt disponibile cu serviciul TV de la Telekom, serviciul Telekom TV Web & Mobile şi aplicaţia mobilă Telekom TV. În prezent, pe lângă canalele liniare Telekom Sport 1,2,3,4,5,6, există patru canale Telekom Sport Online, disponibile în aplicaţia TelekomTV.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite