Câţi români au urmărit înmormântarea Denisei Răducu la RTV. Tabloidele, milioane de vizualizări cu live-uri pe Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Denisa Răducu a murit la vârsta de 27 de ani din cauza cancerului
Denisa Răducu a murit la vârsta de 27 de ani din cauza cancerului

România TV a fost cel mai urmărit post în intervalul în care a difuzat imagini de la înmormântarea cântăreţei de manele Denisa Răducu. De altfel, RTV a fost singura televiziune care a acoperit pe larg acest subiect, în timp ce alte posturi au fost mult mai decente în prezentarea lui sau l-au ocolit complet. De prezicat că familia solistei nu a permis accesul presei în cimitir, angajând o firmă de bodyguarzi care să ţină reporterii la distanţă.

Marţi, între orele 14.00 şi 16.00, România TV a fost urmărit în fiecare minut de 713.000 de români din întreaga ţară, fiind pe primul loc în topul audienţelor. Cu mici excepţii, reprezentate de furtunile puternice din România, postul a difuzat în acel interval imagini şi discuţii despre înmormântarea tinerei, scrie Paginademedia.ro.

La polul opus, subiectul a fost tratat cu moderaţie de Antena 3 şi B1 TV, în timp ce Realitatea TV şi Digi 24 l-au evitat.

De notat este că RTV a avut un plus de 200.000 de privitori faţă de Kanal D, post clasat pe locul doi, şi cu aproape 400.000 mai mulţi telespectatori decât Pro TV, care a fost pe poziţia a treia în topul audienţelor.

Şi orăşenii au preferat între 14.00 şi 16.00 să urmărească „subiectul zilei“ de la România TV, postul având peste 300.000 de telespectatori pe minut, faţă de 225.000 care au ales Pro TV, potrivit aceleaşi surse, Paginademedia.ro.

Doar pe segmentul publicului comercial România TV a fost pe locul doi, după Pro TV, având 80.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Dacă în intervalul înmormântării, românii s-au uitat în număr foarte mare la România TV, după media pe întreaga zi, posturile generaliste au ocupat primele locuri.

În schimb, site-urile tabloidelor au făcut milioane de vizualizări prin transmisiuni live pe Facebook de la înmormântare. Până la ora scrierii acestui articol, publicaţiile care au făcut live-uri pe pagina de Facebook au adunat un total de aproape 11 milioane de vizualizări.

Cancan a făcut un număr-record de 14 live-uri pe Facebook în ziua înmormântării Denisei, care au adunat aproape 4 milioane de vizualizări, în timp ce Spynews, din şase clipuri, a strâns 3 milioane, iar Libertatea a avut 1,9 milioane de vizualizări cu opt clipuri video. WowBiz a adunat cu 5 live-uri pe Facebook peste 2 milioane de vizualizări.

Un aspetc interesant este că în cazul Spynews, peste jumătate din vizualizări s-au datorat distribuirilor – 9.900 de share-uri de la internauţi. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite