Audienţele posturilor TV pe aprilie: urcări spectaculoase pentru Naţional TV şi DigiSport

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Posturile de televiziune înregistrează scăderi serioase în ceea ce priveşte numărul de telespectatori, doar  o parte dintre canale fiind pe plus în luna aprilie.

Audienţele posturilor de ştiri generaliste arată scăderea continuă a numărului de telespectatori, lucru normal în această perioadă în care sezonalitatea impune mai puţini oameni în faţa micilor ecrane. Din primele zece, doar două televiziuni au avut seara, în aprilie, audienţe mai mari decât în martie, acestea fiind Naţional TV şi DigiSport, arată paginademedia.ro.

Audienţele marilor posturi 

Astfel, Pro TV, care a avut în martie o medie de aproape un milion de telespectatori în medie, în prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă, cuprins între orele 19.00 şi 23.00), la nivel urban, a scăzut în aprilie la puţin peste 800.000 de telespectatori. Minusul de aproape 200.000 de telespectatori este cel mai mare înregistrat dintre toate posturile.

Antena 1 a venit pe locul secund în acest top al lunii aprilie, cu o medie de 530.000 de telespectatori, dar cu un minus de 50.000 de telespectatori faţă de luna precedentă. Postul Intact a câştigat telespectatori cu producţii precum „Chefi la cuţite“, „Te cunosc de undeva“ şi „iUmor“.

Kanal D, pe locul trei, a avut cifre apropiate de cele înregistrare în luna martie, având o scădere de 10.000 de telespectatori. Media postului turcesc a fost de 507.000 de telespectatori.

Antena 3 şi România TV au completat podiumul primelor cinci televiziuni din România, în aprilie. Antena 3 a avut o medie de 239.000 de telespectatori, iar România TV o medie de 207.000 de telespectatori.

Surprizele lunii 

Naţional TV a avut o creştere de 15.000 de telespectatori şi o urcare de un loc, pe şase, graţie difuzării telenovelelor indiene. Transmisiunile sportive au urcat în top postul DigiSport, care a înregistrat un plus de 30.000 de telespectatori şi a urcat un loc, până pe şapte, spre deosebire de luna trecută. Relansarea TVR 2 ca post generalist şi difuzarea Campionatul European de Gimnastică de la Cluj au urcat canalul în audienţe, de pe locul 17 pe locul 11, cu o medie de 73.000 de telespectatori.

După media pe zi, Disney Junior a urcat de pe 14 pe 10, consumul de desene animate fiind sporit şi de vacanţa pe care şcolarii au avut-o. 37.000 de telespectatori este media înregistrată de postul pentru copii. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite