Audienţe de milioane în ziua votului: care au fost cele mai urmărite televiziuni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Rezultatul
confruntării din Klaus Iohannis şi Victor Ponta, dezbătut pe larg
la toate posturile TV
Rezultatul confruntării din Klaus Iohannis şi Victor Ponta, dezbătut pe larg la toate posturile TV

Opt milioane de români urmăreau canalele TV la ora 21:00 pentru a afla rezultatele primelor exit-polluri. Pro TV s-a clasat pe primul loc în primele minute, dar în restul serii Antena 3 a fost cel mai urmărit canal.

Primele exit-polluri, precum şi rezultatele finale ale alegerilor prezidenţiale 2014, au adunat în faţa televizoarelor opt milioane de români care au dorit să afle cine a câştigat scaunul de la Cotroceni, Klaus Iohannis sau Victor Ponta. Pro TV s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor în primul minut de după ora 21:00, după anunţarea primelor cifre oficiale, urmat de Antena 3. Postul din Bulevardul Pache Protopopescu a avut aproximativ două milioane de privitori, iar Antena 3 peste 1,7 milioane de telespectatori. Alte două posturi de ştiri, România TV şi Realitatea TV aveau fiecare peste un milion de telespectatori în fiecare minut, arată paginademedia.ro. Posturile de ştiri au dominat restul serii, Antena 3 fiind cel mai urmărit canal.

În intervalul de un minut (21:00 – 21:01), la nivelul întregii ţări, opt milioane de telespectatori urmăreau canalele care difuzau exit-polluri. Pro TV strânsese 1,9 milioane de privitori, urmat de Antena 3 cu 1,7 milioane de telespectatori. Kanal D a venit pe locul al treilea, cu 1,6 milioane de telespectatori, la România TV se uitau aproape 1,3 milioane, iar la Realitatea TV peste un milion. La B1 TV s-au uitat jumătate de milion de români, iar 300.000 de persoane se uitau la Digi24, arată aceeaşi sursă citată.

În acelaşi segment orar, la nivel urban, 4,2 milioane de români erau interesaţi de rezultatele alegerilor prezidenţiale 2014. Topul urban de la ora 21:00 a fost condus de Antena 3, cu 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV a venit pe locul secund cu 844.000 de telespectatori. România TV avea aproape 600.000 de orăşeni, Realitatea TV peste jumătate de milion de locuitori ai mediului urban, 276.000 de telespectatori erau la Digi24, iar 262.000 la B1 TV.

Antena 3 şi Realitatea TV, cele mai urmărite canale de ştiri pe întreaga seară

Pe durata întregii seri, posturi de ştiri au dominat audienţele, Antena 3 şi Realitatea TV fiind cele mai urmărite canale pe intervalul 21:00 - 24:00. La nivel naţional, Antena 3 a avut o medie de un milion şi jumătate de români în fiecare minut, fiind urmată de Realitatea TV (1,1 milioane de telespectatori) şi de Pro TV (un milion de privitori). România TV a fost pe locul patru, cu 835.000 de persoane. Topul până la locul al zecelea a fost completat de TVR 1 (646.000 de privitori), Prima TV (557.000 de privitori), Antena 1 (473.000 de privitori), B1 TV (418.000 de privitori), Kanal D (402.000 de privitori) şi de Digi24 (253.000 de privitori).

La oraşe, tot Antena 3 a ocupat primul loc, cu peste un milion de telespectatori pe minut, iar Realitatea TV a venit pe locul secund cu 600.000 de orăşeni. Pro TV a fost tot pe locul al treilea, cu 538.000 de privitori, iar România TV pe poziţia a patra, cu 419.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, tot Antena 3 a fost pe primul loc, cu 404.000 telespectatori între 18 şi 49 de ani. Au urmat, pe interval, Pro TV (347.000 de telespectatori) şi Realitatea TV (273.000 de telespectatori).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite