Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017
0
Brandul de bere Carlsberg, aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat anul trecut o rată de creştere a vânzărilor din România de 21% faţă de 2016.
Astfel, Carlsberg continuă tendinţa ascendentă a vânzărilor în România, marcând a doua rată anuală de creştere de două cifre obţinută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieţei locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparaţie cu rezultatele din 2015.
„Ritmul accelerat de creştere pe care Carlsberg l-a înregistrat în ultimii doi ani în România, superior celui înregistrat de întreaga piaţă locală super premium, reprezintă o confirmare a rafinării gusturilor consumatorilor români şi o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cât mai aproape de perfecţiune, aşa cum a fost gândit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, a declarat Paul Markovits, Vice Preşedinte Marketing, URBB.
Creşterea Carlsberg pe piaţa locală vine în contextul unei serii de investiţii realizate de URBB în anul 2017, ce au vizat atât mărirea capacităţii de producţie a fabricii din Pantelimon, cât şi diversificarea portofoliului cu produse şi soluţii inovatoare.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001. În prezent, portofoliul URBB include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.