Pachetul de servicii de asistenţă al Enel va include reparaţii la instalaţiile de apă şi de canalizare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Enel deţine trei din cele opt distribuţii regionale de energie electrică din România FOTO balkaneu.com
Enel deţine trei din cele opt distribuţii regionale de energie electrică din România FOTO balkaneu.com

Compania italiană Enel a anunţat că a inclus în pachetul Enel Asistenţă, pe care îl oferă clienţilor de electricitate, contra cost, două noi servicii de reparaţii la instalaţiile de apă şi de canalizare.

Serviciul Enel Asistenţă a fost lansat în noiembrie 2014 de către Enel şi include asistenţă în reparaţii şi intervenţii casnice urgente, 24 de ore din 24.

„Opţiunea Enel Asistenţă oferă o paletă largă de servicii: reparaţii şi intervenţii urgente la instalaţiile electrice interioare, reparaţii de lăcătuşerie şi acum, reparaţii ale instalaţiilor de apă si canalizare, prin intermediul unei reţele de companii specializate gestionate de partenerul Europ Assistance”, a precizat compania, potrivit News.ro.

Pachetul standard Enel Asistenţă este vândut sub forma unui abonament de 11,60 lei pe lună, cu TVA inclus, ce include două intervenţii pe an, iar costul fiecărei intervenţii, acoperit de abonament, este de cel mult 450 de lei, cu tot cu TVA.

Enel oferă o reducere de 50% din preţul pachetului standard pentru un an clienţilor rezidenţiali ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia care achiziţionează serviciul Enel Asistenţă, în perioada 8 august – 15 octombrie 2016.

Enel deţine trei din cele opt distribuţii regionale de energie electrică din România. Grupul are 2,7 milioane de clienţi pe piaţa românească, în zona Capitalei, Banat şi Dobrogea.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite