Conversaţia ridicolă pe care a avut-o o pasageră Ryanair cu un angajat al companiei, după ce cursa i-a fost anulată

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ryanair FOTO Mediafax

O femeie al cărei zbor a fost anulat de către Ryanair, lăsând-o blocată într-un aeroport din Italia, a purtat o conversaţie ridicolă cu un angajat al companiei, care i-a spus că ar trebui să ia un tren sau un autobuz din Roma către Londra.

Amy Ashenden, în vârstă de 26 de ani, susţine că nu s-a simţit niciodată atât de stresată în viaţa ei, mai ales după ce a purtat o conversaţie cu un angajat din call-center-ul Ryanair, companie care i-a anulat zborul Roma – Londra. Ashenden susţine că angajatul companiei aeriene a invitat-o să îşi găsească singură drumul spre casă, sugerându-i să ia un tren sau un autobuz înapoi către Londra. Conversaţia celor doi s-a încheiat ulterior pentru că angajatul i-a închis telefonul în nas, când femeia a cerut să vorbească cu un superior.

„Au fost blocate 180 de persoane, inclusiv cel puţin cinci familii cu copii mici, inclusiv mulţi copii”, a declarat ea pentru Metro.co.uk, după ce zborul spre Stansted a fost anulat, luni. Ea a înregistrat conversaţia cu un membru al personalului din cadrul companiei aeriene.

Când Ashenden întreabă despre politica companiei Ryanair de rambursare a banilor pe bilet sau de schimbare a acestuia, bărbatul îi spune: „Trebuie fie tot de la o companie cu low-cost. Preţul trebuie să fie comparabil cu biletul original. Dacă nu găsiţi o companie low-cost şi cumpăraţi de la Lufthansa, de exemplu, preţul nu va fi compatibil”.

Apoi, operatorul îi spune că dacă nu poate găsi un bilet de avion ieftin, ar trebui să încerce să găsească alternative cum ar fi un tren sau un autobuz.

„Ar fi trebuit să fi sunat ieri”, i-a reproşat apoi bărbatul, deşi zborul lui Ashenden a fost iniţial întârziat şi abia apoi anulat, la ora 11 noaptea.

„Am aşteptat ore pe aeroportul Roma Ciampino, fără vreun anunţ din partea personalului şi fără să putem găsit vreun membru al personalului. Trecuse de ora 11 noaptea când a apărut în sfârşit un membr al personalului Ryanair şi a strigat la noi că nu ştia ce urmează. Ne-a spus în cele din urmă să mergem la hotel, dar fără să menţioneze măcar unde se află hotelul. A trebuit să ne întoarcem la aeoport pe cont propriu, inclusiv să ne plătim transportul noi înşine, în speranţa că va găsi un loc într-un avion”, a spus ea.

Compania i-a oferit ei şi partenerului ei o cameră de hotel pentru o noapte, dar au trebuit să cumpere un alt bilet de avion, care ar fi fost rambursat numai dacă ar fi fost la un preţ comparabil. Deoarece erau atât de mulţi oameni care căutau noi zboruri, biletele erau rare şi costisitoare.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite