A trecut de la imobiliare la comerţ: Oamenii nu mai pierd timpul în hipermarket, vor alege magazinele de la parterul blocului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Magazin din reţeaua „LaDoiPasi“
Magazin din reţeaua „LaDoiPasi“

Segmentul magazinelor de proximitate va cunoaşte în următorii cinci ani o dezvoltare accelerată, în condiţiile în care românii vor opta pentru acest format în detrimentul hipermarketurilor, crede Adrian Chelaru, proprietarul unui magazin LaDoiPasi.

Fost inginer în construcţii auto, Adrian Chelaru (43 de ani) a lucrat timp de zece ani în domeniul vânzărilor – de la imobiliare până la cosmetice sau detergenţi. Câştiga în fiecare lună între 1.500 şi 2.500 de lei. A decis însă să facă primii paşi în antreprenoriat cu un magazin alimentar situat în sectorul 3 din Bucureşti.

Nemulţumit de amplasarea magazinului, a hotărât anul trecut să îşi relocheze activitatea în sectorul 2, în apropierea spitalului Sf. Pantelimon, într-o zonă cu trafic şi concurenţă intense. Momentul a coincis cu încheierea parteneriatului cu Metro Cash&Carry pentru o franciză LaDoiPasi, în care antreprenorul a investit în jur de 10.000 de lei. Suma a fost alocată în special achiziţionării de echipamente şi în renovarea magazinului şi a fost susţinută în mare parte din economiile personale ale antreprenorului.

Reprezentanţii Metro Cash&Carry au contribuit cu o gamă de circa 1.000 de produse noi, pe care nu le comercializasem înainte, am primit consiliere în amenajare şi în optimizarea fluxului în magazin”, explică proprietarul LaDoiPasi.

Citiţi pe wall-street.ro continuarea articolului

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite