Florin Talpeş, Bitdefender: „Atenţie! Atunci când piaţa este atât de dinamică, dacă nu înveţi repede, mori”
0Florin Talpeş este unul dintre cei mai relaxaţi antreprenori din România; îi place să facă analogii, să glumească şi sa îşi amintească lucruri de la începutul business-ului său, Softwin, lansat în 1990. Este, fără îndoială, unul dintre top 3 antreprenori în IT din România şi, într-un interviu acordat Wall-Street.ro, a detaliat planurile sale de viitor, oferind sfaturi mai tinerilor întreprinzători români.
Unde se situează BitDefender în prezent?
Atunci când se uită la mărime, antreprenorul spune că BitDefender a depăşit stadiul de start-up. Este un business care se consolidează.
“La noi, discuţia este pe cum putem accelera cât mai mult creşterea. Un studiu independent din Germania arată notorietatea brandului BitDefender, neajutat – este de circa 20%. Putem face mai mult! Pe piaţa franceză suntem la awareness de circa 80%”, spune el.
Managerul companiei este în proces de a afla notorietatea brandului şi în SUA, regiune care acoperă, spune el, 40% din business-ul BitDefender. Piaţa germană acoperă în prezent între 10-20% din afacerile companiei.
BitDefender este foarte interesată în prezent de cele mai mari pieţe – America de Nord şi Europa de Vest – Germania fiind cea mai importantă.
Citeşte pe wall-street.ro restul interviului cu Florin Talpeş