Anul intrărilor în online: tot mai mulţi mamuţi din retailul tradiţional încep să vândă pe Internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:
e

Cum ar fi sa stai intins(a) pe canapea, cu un catalog al unui hipermarket in brate si, cu telefonul mobil, sa scanezi coduri QR pentru a comanda, tot ce ai nevoie, online, la usa ta? Mai mult decat comod si mai mult decat posibil! Romania „intra in randul lumii” si, pana la finalul anului, mai multe supermarketuri si companii traditionale vor incepe livrarea la domiciliu.

Subiectul intrarii Carrefour pe segmentul livrarilor online prezinta pentru Daniel Nicolescu, CEO al procesatorului de plati PayU, o adevarata incantare – acest lucru este vizibil „cu ochiul liber”, urmarindu-i limbajul corpului cat si judecand dupa abundenta de informatii pe care ar vrea sa le ofere.

De altfel, Daniel a subliniat inca din 2011 ca in urmatorii ani mari retaileri traditionali vor intra pe piata comenzilor pe Internet.

„Intr-adevar, este Anul intrarilor!”, subliniaza seful PayU, din tonalitate dandu-ti seama ca pune majuscula pe subiect. „Se deschide o noua verticala – dupa Metro, acum un an, a urmat Carrefour si Cora se pregateste de asemenea, prin site-ul Cora Digital. In prezent, acestia din urma nu vand insa decat o gama redusa de produse pe Internet”.

El continua spunand ca este „absolut sigur” ca anul acesta mai multe business-uri ce fac vanzari in prezent doar in magazine fizice vor intra si pe livrari online, la domiciliu. Cora a implementat comanda online si apoi ridici de la ei din magazine, in timp ce Carrefour a mers cativa pasi mai departe si permite comanda online prin plata cu cardul si aducerea pachetului, de o valoare egala sau mai mare cu 150 de lei, acasa.

Citeşte aici continuarea articolului

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite