Cunoscutul producător Charlie Ottley „recidivează”: promovare de senzație a Brașovului pe celebrul canal britanic BBC
0Producătorul britanic Charlie Ottley a făcut publică filmarea de promovare a Brașovului care a rulat timp de două săptămâni pe BBC. Ottley vrea să-și aducă mai mulți compatrioți în vacanță în orașul de la poalele Tâmpei
Timp de două săptămâni, România a fost promovată ca destinație turistică pe BBC. Îndrăgostit de România și mutat la Fundata, jurnalistul britanic Charlie Ottley a realizat un nou videoclip pentru promovarea Brașovului pe BBC. Acesta are o durată de 30 de secunde și surprinde câteva ipostaze cu orașul și cu Poiana Brașov.
Țara noastră a fost promovată la Târgul de turism de la Londra, organizat în perioada 6-8 noiembrie, iar una dintre destinații a fost Brașovul. Promovarea s-a făcut în urma unui contract semnat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului cu producătorul britanic.
Videoclipul face parte dintr-o serie de opt filme realizate de Charlie Ottley, care au rulat pe canalul BBC timp de o lună. Colaborarea dintre MEAT și Charlie Ottley a însemnat opt clipuri de prezentare: patru videoclipuri cu o durată de un minut, care surprind România în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte patru videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării.
Scopul, creșterea numărului de turiști britanici și nu numai
Campania are ca scop amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creşterea numărului de turişti, atât britanici, cât şi din întreaga Europă, precum şi din ţările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat.
Videoclipurile au fost difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând din 15 octombrie. MEAT a beneficiat de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut şi 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.
„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televiziune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global. Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaştere profundă a ţării noastre, fiind un ambasador al frumuseţilor României peste graniţe", a transmis MEAT, printr-un comunicat de presă.